با سلام خدمت شما و تشکر قبلی به خاطر لطفی که به مردم می کنید.. من در روابط دوستانه ی خودم با مشکل برخوردم...

با سلام خدمت شما و تشکر قبلی به خاطر لطفی که به مردم می کنید.. من در روابط دوستانه ی خودم با مشکل برخوردم در واقع تعدادی از دوستان قدیمی من که در گذر زمان شیوه ی زندگی من و انها تغییر کرده هنوز این تغییرات در شیوه ی زندگی را درک نکرده اند برای مثال متاسفانه اونها هرکدوم به برخی اخلاق های خلاف اخلاق و قانون رو اوردند.و انتظار دارند من کار اونها رو تائید کم ...و یا باهاشون همراه باشم.....برای کاراشون توجیه میارند و انتظار دارند وقت زیادی باهاشون بگذرونم .........نمیدونم چیکار کنم؟ هرچقدر هم نصیحتشون میکنم باز توجیه میارند.....در نهایت نصیحت پذیر که نیستن هیچ بشتر وقت منو هم میگیرن و میخان مثل دوران بچگی باز دوستیمون سر جا باشه ولی من این رابطه رو نمیخوام؟ چیکار کنم؟
چهارشنبه، 19 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام خدمت شما و تشکر قبلی به خاطر لطفی که به مردم می کنید.. من در روابط دوستانه ی خودم با مشکل برخوردم...

( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

با سلام خدمت شما و تشکر قبلی به خاطر لطفی که به مردم می کنید..
من در روابط دوستانه ی خودم با مشکل برخوردم در واقع تعدادی از دوستان قدیمی من که در گذر زمان شیوه ی زندگی من و انها تغییر کرده هنوز این تغییرات در شیوه ی زندگی را درک نکرده اند
برای مثال متاسفانه اونها هرکدوم به برخی اخلاق های خلاف اخلاق و قانون رو اوردند.و انتظار دارند من کار اونها رو تائید کم ...و یا باهاشون همراه باشم.....برای کاراشون توجیه میارند و انتظار دارند وقت زیادی باهاشون بگذرونم .........نمیدونم چیکار کنم؟
هرچقدر هم نصیحتشون میکنم باز توجیه میارند.....در نهایت نصیحت پذیر که نیستن هیچ بشتر وقت منو هم میگیرن و میخان مثل دوران بچگی باز دوستیمون سر جا باشه ولی من این رابطه رو نمیخوام؟ چیکار کنم؟


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم دوست گرامی شما باید کاملا منطقی به آنها تذکر دهید و در صورت عدم پذیرش شما از آنها فاصله بگیرید . معمولا اگر جدی برخورد کنید مساله قابل حل است اما در صورت دیگر خداوند ان شاء الله دوستانی بهتر برای شما جایگزین می کند . قران عزیز در آیه 28 فرقان می فرماید : ویوم یعض الظالم علی یدیه یقول یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا × یا ویلتی لیتنی لم اتخذ فلانا خلیلا × لقد اضلنی عن الذکر بعد اذ جاءنی وکان الشیطان للانسان خذولا : روزی را که ستمکار - از شدت حسرت - دو دست خود را می گزد و می گوید: ای کاش راه پیغمبر (ص) را پیش گرفته بودم . ای وای بر من، کاش فلانی را به دوستی نگرفته بودم او مرا از یاد - حق - گمراه ساخت بعد از آن که - یاد حق به سراغم آمده بود و شیطان همواره مایه خذلان انسان است و پیامبر (ص) گوید پروردگارا قوم من قرآن را مهجور داشتند . موفق و پیروز باشید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.