روزبه

با سلام و عرض تشکر از وب سایتتون. عرض کنم پرسش بنده این هست که مبلغی پول به شخصی جهت انجام کاری بدون...

با سلام و عرض تشکر از وب سایتتون. عرض کنم پرسش بنده این هست که مبلغی پول به شخصی جهت انجام کاری بدون دریافت رسید داده ام. نه تنها آن کار انجام نشد بلکه مبلغ پول هم مسترد نشد. با هزار بدبختی موفق به دریافت یک رسید دست نوشته که شامل مبلغ پول به همراه امضاء ایشان هست دریافت کردم. حال پرسشها : 1- آیا میتوان با داشتن همین رسید دست نوشته به همراه امضا ( که احتمالا در اصل بودن امضا تردید هست) علیه ایشان شکایت کرد ؟! مدارک دیگر دال بر ادعای من مبنی بر ارائه پول به ایشان علاوه بر رسید دست نویس، پیامک (اس-ام-اس) هایی هست که با ایشان رد و بدل کرده ام. 2- آن فرد از توابع شهرستان کرج هستند. برای شکایت حقوقی از ایشان آیا از تهران میتوان اقدام کرد یا باید مراجعه کنم به همان شهرستان یا بخش ؟! 3- محبت کنید مراحل شکایت را تشریح فرمایید که به چه صورت باید اقدام کنم. با سپاس فراوان.
يکشنبه، 6 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

روزبه

با سلام و عرض تشکر از وب سایتتون. عرض کنم پرسش بنده این هست که مبلغی پول به شخصی جهت انجام کاری بدون...

روزبه ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 30 ساله )

با سلام و عرض تشکر از وب سایتتون.
عرض کنم پرسش بنده این هست که مبلغی پول به شخصی جهت انجام کاری بدون دریافت رسید داده ام. نه تنها آن کار انجام نشد بلکه مبلغ پول هم مسترد نشد. با هزار بدبختی موفق به دریافت یک رسید دست نوشته که شامل مبلغ پول به همراه امضاء ایشان هست دریافت کردم. حال پرسشها :
1- آیا میتوان با داشتن همین رسید دست نوشته به همراه امضا ( که احتمالا در اصل بودن امضا تردید هست) علیه ایشان شکایت کرد ؟! مدارک دیگر دال بر ادعای من مبنی بر ارائه پول به ایشان علاوه بر رسید دست نویس، پیامک (اس-ام-اس) هایی هست که با ایشان رد و بدل کرده ام.
2- آن فرد از توابع شهرستان کرج هستند. برای شکایت حقوقی از ایشان آیا از تهران میتوان اقدام کرد یا باید مراجعه کنم به همان شهرستان یا بخش ؟!
3- محبت کنید مراحل شکایت را تشریح فرمایید که به چه صورت باید اقدام کنم.

با سپاس فراوان.


مشاور: hassan najafi

دوست خوبم سند دست نویس بدون شاهد نمی تواند به شما کمک کند و قانونا به آن اعتباری داده نمی شود مگر اینکه برای اثبات ادعای خود شاهد داشته باشید ضمنا اس ام اس نه دلیل است نه اماره. 2- شما می توانید دادخواست مطالبه وجه و همچنین دادخواست الزام به انجام تعهد را به دادگاه محل اقامت خوانده تقدیم نمایید . 3- به دادگاه محل اقامت خوانده ( کرج) بروید و در قسمت تنظیم دادخواست ، از آنها بخواهید این دو دادخواست را برای شما تنظیم کند سپس باید به واحد ارجاع رفته تا شما را به شعبه بفرستند و شماره ثبت را به شما بدهند. خیلی سخت نیست فقط ممکن است دوری راه شما را اذیت کند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.