با سلام و عرض خسته نباشید سوالی خدمت شما عرض میکنم که واقعا آینده من به آن بستگی دارد و از حضرتتان تقاضا...

با سلام و عرض خسته نباشید سوالی خدمت شما عرض میکنم که واقعا آینده من به آن بستگی دارد و از حضرتتان تقاضا دارم که هر چه سریعتر پاسخ مرا فرموده و بنده را از این دلنگرانی رها کنید. 1- (طبق مدارک) در سال 66 زمینی را به عنوان سرقفلی به مبلغ 85هزار تومان از دو خواهر به نام های رباب و زهرا خریداری نمودم. ولی در واقع مغازه سه طرف دیوار داشت. 2- قیمت خریداری شده در قولنامه صوری بوده و قیمت واقعی خرید بیشتر بود. 3- طبق قرارداد "هر گونه مالیات برعهده موجرین بوده" که به علت عدم پرداخت از طرف موجرین به ناچار بنده درآن زمان مبلغ 22 هزار تومان به نام آنها پرداخت نمودم و رسید دارم. 4- سربندی و درب کرکره ای و سفیدکاری و امتیازات را با پول خودم هزینه نمودم. 5- یازده سال پیش مغازه را به دو باب تقسیم نمودم که در زمان کندن درب مغازه شوهر خانم زهرا گفت چه کار می کنید؟ که من پاسخ دادم مغازه را به دو باب مغازه تبدیل می کنم و اجاره 2باب مغازه را به موجرین پرداخت می کنم که به نفع موجرین است و آنها هیچ اعتراضی نکردند و از آن سال به بعد اجاره 2باب مغازه را به موجرین پرداخت می کردم. 6- سه سال قبل یکی از موجرین به نام "رباب حق مالکیت خود را با رضایت کامل به مبلغ 2میلیون تومان به من فروخت" در حقیقت سه دانگ از شش دانگ. 7- قبل از تقسیم مغازه کرایه یک باب مغازه را به رباب و زهرا پرداخت می کردم و پس از تقسیم، کرایه دو باب مغازه را می دادم، پس از خرید سهم سه دانگی رباب دوباره کرایه یک باب مغازه را به زهرا می دادم که آنها هیچ مخالفتی نداشتند. 8- بعد از فوت همسر زهرا گفته شد که یک و نیم دانگ متعلق به زهرا و یک و نیم دانگ متعلق یه همسر وی می باشد و آنها حدود دوازده سال پیش برای سهم های خود سند دریافت کرده اند که به من اطلاع نداده و من از آن بی اطلاع بودم. 9- زهرا زن دوم همسرش است و خود فرزندی ندارد اکنون فرزندان همسر زهرا که یک و نیم دانگ متعلق به پدر مرحومشان است اعلام می دارند که شما بدون اجازه مغازه را به دو باب تبدیل کرده اید به همین دلیل خواهان ضرر و زیان و تخلیه مغازه هستند، درحالی که سه دانگ از شش دانگ مغازه به نام من است و عیان را بنده احداث نموده ام و سرقفلی را نیز خریداری نموده ام و تمام کرایه نه سالی را که مغازه به دو باب تقسیم شده بود دو برابر پرداخت کرده ام. 10- آیا آنها می توانند ضرر و زیان و یا حکم تخلیه از دادگاه بگیرند؟ با تشکر فراوان منتظر پاسختان هستم
پنجشنبه، 19 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام و عرض خسته نباشید سوالی خدمت شما عرض میکنم که واقعا آینده من به آن بستگی دارد و از حضرتتان تقاضا...

( تحصیلات : لیسانس ، 20 ساله )

با سلام و عرض خسته نباشید سوالی خدمت شما عرض میکنم که واقعا آینده من به آن بستگی دارد و از حضرتتان تقاضا دارم که هر چه سریعتر پاسخ مرا فرموده و بنده را از این دلنگرانی رها کنید.
1- (طبق مدارک) در سال 66 زمینی را به عنوان سرقفلی به مبلغ 85هزار تومان از دو خواهر به نام های رباب و زهرا خریداری نمودم. ولی در واقع مغازه سه طرف دیوار داشت.
2- قیمت خریداری شده در قولنامه صوری بوده و قیمت واقعی خرید بیشتر بود.
3- طبق قرارداد "هر گونه مالیات برعهده موجرین بوده" که به علت عدم پرداخت از طرف موجرین به ناچار بنده درآن زمان مبلغ 22 هزار تومان به نام آنها پرداخت نمودم و رسید دارم.
4- سربندی و درب کرکره ای و سفیدکاری و امتیازات را با پول خودم هزینه نمودم.
5- یازده سال پیش مغازه را به دو باب تقسیم نمودم که در زمان کندن درب مغازه شوهر خانم زهرا گفت چه کار می کنید؟ که من پاسخ دادم مغازه را به دو باب مغازه تبدیل می کنم و اجاره 2باب مغازه را به موجرین پرداخت می کنم که به نفع موجرین است و آنها هیچ اعتراضی نکردند و از آن سال به بعد اجاره 2باب مغازه را به موجرین پرداخت می کردم.
6- سه سال قبل یکی از موجرین به نام "رباب حق مالکیت خود را با رضایت کامل به مبلغ 2میلیون تومان به من فروخت" در حقیقت سه دانگ از شش دانگ.
7- قبل از تقسیم مغازه کرایه یک باب مغازه را به رباب و زهرا پرداخت می کردم و پس از تقسیم، کرایه دو باب مغازه را می دادم، پس از خرید سهم سه دانگی رباب دوباره کرایه یک باب مغازه را به زهرا می دادم که آنها هیچ مخالفتی نداشتند.
8- بعد از فوت همسر زهرا گفته شد که یک و نیم دانگ متعلق به زهرا و یک و نیم دانگ متعلق یه همسر وی می باشد و آنها حدود دوازده سال پیش برای سهم های خود سند دریافت کرده اند که به من اطلاع نداده و من از آن بی اطلاع بودم.
9- زهرا زن دوم همسرش است و خود فرزندی ندارد اکنون فرزندان همسر زهرا که یک و نیم دانگ متعلق به پدر مرحومشان است اعلام می دارند که شما بدون اجازه مغازه را به دو باب تبدیل کرده اید به همین دلیل خواهان ضرر و زیان و تخلیه مغازه هستند، درحالی که سه دانگ از شش دانگ مغازه به نام من است و عیان را بنده احداث نموده ام و سرقفلی را نیز خریداری نموده ام و تمام کرایه نه سالی را که مغازه به دو باب تقسیم شده بود دو برابر پرداخت کرده ام.
10- آیا آنها می توانند ضرر و زیان و یا حکم تخلیه از دادگاه بگیرند؟
با تشکر فراوان منتظر پاسختان هستم


مشاور: مليحه رضائي

باسلام تغییرات اعمال شده از طرف شما در زمان حیات مالک اصلی بوده و ایشان در این خصوص اعتراضی ننموده و دریافت اجاره بهاء از شما دلیل بر رضایت ایشان می باشد پس وراث نمی توانند به این دلیل بر علیه شما طرح شکایت نمایند. اگر هم شما بر اساس مدارک موجود صاحب سرقفلی باشید نمی توانند شما را مجبور به تخلیه نمایند البته پاسخ دقیق و مشخص در این خصوص نیازمند مشاهده مدارک و دلایل و شنیدن صحبت های طرفین می باشد. موفق باشید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.