ایمان

سلام علیکم از این که خیلی زود به سوال من در مورد...

سلام علیکم از این که خیلی زود به سوال من در مورد افزایش اعتماد به نفس پاسخ دادید صمیمانه تشکر میکنم. این سوال را پرسیدم تا اعتماد به نفسم بیشتر شود و بعد یک سوال دیگر بپرسم وان سوال این است .علت اصلی کم شدن اعتماد نفس من اضافه وزنم هست که از بچگی وجود داشته وحال هم ادامه دارد . با خود فکر میکنم که اگر به خواستگاری کسی بروم به خاطر همین مساله به من جواب رد میدهد چون فکر میکنم در این دوران همه به فکر خوش اندامی و ...هستند .البته دلیل این حالت هم برخورد های بعضی از دوستان با بنده هست که اعتماد به نفس مرا پایین اورده و این طور بر می اید که چرا کسی که من به خواستگاری او میروم با من این طور برخورد نکند؟این موضوع مرا شدیدا رنج میدهد لطفا به من کمک کنید .هم چنین کم کردن اضافه وزن هم برای من بسیار مشکل هست .ممنون میشوم .
پنجشنبه، 3 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ایمان

سلام علیکم از این که خیلی زود به سوال من در مورد...

ایمان ( تحصیلات : لیسانس ، 22 ساله )

سلام علیکم
از این که خیلی زود به سوال من در مورد افزایش اعتماد به نفس پاسخ دادید صمیمانه تشکر میکنم.
این سوال را پرسیدم تا اعتماد به نفسم بیشتر شود و بعد یک سوال دیگر بپرسم وان سوال این است .علت اصلی کم شدن اعتماد نفس من اضافه وزنم هست که از بچگی وجود داشته وحال هم ادامه دارد . با خود فکر میکنم که اگر به خواستگاری کسی بروم به خاطر همین مساله به من جواب رد میدهد چون فکر میکنم در این دوران همه به فکر خوش اندامی و ...هستند .البته دلیل این حالت هم برخورد های بعضی از دوستان با بنده هست که اعتماد به نفس مرا پایین اورده و این طور بر می اید که چرا کسی که من به خواستگاری او میروم با من این طور برخورد نکند؟این موضوع مرا شدیدا رنج میدهد لطفا به من کمک کنید .هم چنین کم کردن اضافه وزن هم برای من بسیار مشکل هست .ممنون میشوم .


مشاور: اکرم اکبری

با سلام.انقدر به این مسئله اضافه وزن فکر کرده اید که برایتان تبدیل به معزلی بزرگ شده است.دوست عزیز بسیاری از اطرافیان ما بخاطر احساس صمیمیتی که وجود دارد خیلی از حرفهایی را خواهند گفت که فقط جنبه شوخی و خنده دارد شاید اگر بطور جدی با یکی از انها در این مورد صحبت کنید چیزی خلاف حرفهای همیشگی انها بشنوید.به خیلی از خصوصیات رفتاری و اخلاقی خوبی که دارید فکر کنید.همچنین به داشته های خودتان که ممکن است از خیلی از افراد دیگر بهتر باشید.همیشه باطن بسیار ارزشمند تر از ظاهر انسان است سعی کنید با اخلاق خوبتان افراد را جذب خود کنید.کمی هم به چیزهای مثبت درونتان بیندیشید و در عین اینکه به کاهش وزن میپردازید از این افکار منفی فاصله بگیرید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.