زهرا

سلام و خسته نباشید. راستش نمیدونم از کجا شروع کنم.من...

سلام و خسته نباشید. راستش نمیدونم از کجا شروع کنم.من بارها مشکلاتم را در سایت های مشاوره مطرح کردم اما جوابی که گرفتم به مشکلم کمکی نمیکند.از جهات زیادی تحت فشارم که باعث شده کلا بی خیال همه چیز بشم و الان که سال آخر دانشگاهم بی خیال کنکور ارشد و کلاس های درس و پروژه و امتحاناتم بشم در حالی که بچه درس خون کلاس حساب میشم. میخوام به مشاور مراجعه کنم اما با خودم میگم راجع به چی صحبت کنم؟راجع به مشکلات شخصیم؟ درسی؟ ازدواج؟....گاهی دوست دارم برم یه جایی دور از هر کس که فقط خودم باشم و خودم فارق از هر چیز تا نخوام به هیچ چیز دیگه فکر کنم دوست دارم با یکی راجع به تمام مشکلاتم صحبت کنم اما نمیتونم پیش هیچ مشاوری برم.حتی برای بیماری های واجب هم دکتر نمیرم. کلا آدمی ام که حوصله رفتن جایی رو ندارم.مشاوره های اینترنتی هم نمیتونن کمکی کنن چون نمیشه تمام مسائل را مطرح کرد و با مشاور در تعامل بود. بی خیال همه چیزم. تو دانشگاه مشاوره رایگان داریم اما تا الان که سال چهارمم نرفتم.باید یکی به زور منو بفرسته یه جایی.نمیدونم چی کار کنم؟خسته ام.خیلی خسته ام.
دوشنبه، 27 آبان 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

زهرا

سلام و خسته نباشید. راستش نمیدونم از کجا شروع کنم.من...

زهرا ( تحصیلات : دیپلم ، 22 ساله )

سلام و خسته نباشید. راستش نمیدونم از کجا شروع کنم.من بارها مشکلاتم را در سایت های مشاوره مطرح کردم اما جوابی که گرفتم به مشکلم کمکی نمیکند.از جهات زیادی تحت فشارم که باعث شده کلا بی خیال همه چیز بشم و الان که سال آخر دانشگاهم بی خیال کنکور ارشد و کلاس های درس و پروژه و امتحاناتم بشم در حالی که بچه درس خون کلاس حساب میشم. میخوام به مشاور مراجعه کنم اما با خودم میگم راجع به چی صحبت کنم؟راجع به مشکلات شخصیم؟ درسی؟ ازدواج؟....گاهی دوست دارم برم یه جایی دور از هر کس که فقط خودم باشم و خودم فارق از هر چیز تا نخوام به هیچ چیز دیگه فکر کنم
دوست دارم با یکی راجع به تمام مشکلاتم صحبت کنم اما نمیتونم پیش هیچ مشاوری برم.حتی برای بیماری های واجب هم دکتر نمیرم. کلا آدمی ام که حوصله رفتن جایی رو ندارم.مشاوره های اینترنتی هم نمیتونن کمکی کنن چون نمیشه تمام مسائل را مطرح کرد و با مشاور در تعامل بود. بی خیال همه چیزم. تو دانشگاه مشاوره رایگان داریم اما تا الان که سال چهارمم نرفتم.باید یکی به زور منو بفرسته یه جایی.نمیدونم چی کار کنم؟خسته ام.خیلی خسته ام.


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام . خواهر عزیزم شما به گفته خود بارها از سایت های مشاوره راهنمایی خواسته اید ولی اکنون نگفته اید مشکل شما چیست؟ البته با توجه به متن سؤالتان می توان این حدس را زد که شما به دلیل بی انگیزگی به نحوی از مشکلات خود بیخبرید پس در اولین قدم قبل از مراجعه به هر مشاوری به صورت حضوری یا اینترنتی به شناخت خصوصیات شخصی خود بپردازید برای این کار می توانید از نوشتن کمک بگیرید تا دقیقا متوجه شوید مشکل اصلیتان چیست. و بعد برای راهنمایی اقدام کنید. اگر احساس می کنید دامنه ای از مسائل در مورد شما وجود دارد و همه به هم مرتبط هستند مشاوره حضوری به شما کمک بیشتری می کند و لازم نیست شما در همان جلسه اول همه چیز را بگویید چون اصلا گاهی انسان به عنوان مراجع بعضی موارد را فراموش می کند که در جلسات آینده ای که برگزار خواهید کرد روانشناس از شما سؤال می کند و شما هم به آن موارد اشاره می کنید . در این سایت های اینترنتی نیز می توانید یک مشاور را انتخاب کنید ، مشکل اصلی خود را مطرح کنید و پس از اینکه مشاور به شما بازخورد داد که به چه اطلاعات دیگری نیاز دارد در پیگیری های آتی آنها را در ادامه مشاوره های قبلی از مشاورتان بپرسید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.