ناشناس

با سلام. همسر بنده در خردادماه امسال برای سفر حج بدون...

با سلام. همسر بنده در خردادماه امسال برای سفر حج بدون اجازه من به حج رفت. پاسپورت ایشان مربوط به قبل از ازدواج ما است.آیا با توجه به اینکه بعد از سفر دیگر به منزل برنگشته با توجه به زمان اخذ پاسپورت امکان پیگیر دارم. سال آینده هم قصد سفر مجدد دارد، آیا اجازه خروج دارد. در خصوص ترک منزل و عدم تمکین،رای دادگاه با بنده است. آیا اگر با زدوبند از کشور خارج شده است میتوانم پیگیری کنم و چگونه؟ با تشکر
چهارشنبه، 2 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام. همسر بنده در خردادماه امسال برای سفر حج بدون...

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 32 ساله )

با سلام. همسر بنده در خردادماه امسال برای سفر حج بدون اجازه من به حج رفت. پاسپورت ایشان مربوط به قبل از ازدواج ما است.آیا با توجه به اینکه بعد از سفر دیگر به منزل برنگشته با توجه به زمان اخذ پاسپورت امکان پیگیر دارم. سال آینده هم قصد سفر مجدد دارد، آیا اجازه خروج دارد. در خصوص ترک منزل و عدم تمکین،رای دادگاه با بنده است. آیا اگر با زدوبند از کشور خارج شده است میتوانم پیگیری کنم و چگونه؟
با تشکر


مشاور: آقای سعیدپور

خروج همسر شما غیرقانونی بوده و در خصوص نتیجه دادخواست الزام به تمکین در صورت بودن سایر شرایط رأی به نفع شما صادر می گردد و می توانید بر علیه مراکزی که اجازه ی خروج و روادید وی را صادر کرده اند اقدام به طرح شکایت نمایید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.