ناشناس

با سلامپس از ادعای زوجه بر ضرب و شتم و اخراج از منزل...

با سلام پس از ادعای زوجه بر ضرب و شتم و اخراج از منزل توسط اینجانب که به شدت توسط بنده رد شده است و حکم دادگاه مبنی بر بی حقی زوجه برای دریافت نفقه صادر شد و از سوی دیگر برای مهریه نیز پس از تقسیط و داشتن فرصت 20 روزه برای اعتراض و تجدیدنظر که توسط اینجانب انجام شد، ولی بلافاصله در سررسید 20 روز و با توجه اینکه بنده 2 روز قبل دادخواست تجدیدنظر را به دادگاه داده بودم، پدر زوجه با مامور در محل کار اینجانب آمده بودند که من هم در محل کار حاضر نبودم. آیا کار آنها وجهه قانونی دارد و از طریق بنده قابل پیگری است؟ با تشکر.
يکشنبه، 4 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلامپس از ادعای زوجه بر ضرب و شتم و اخراج از منزل...

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 31 ساله )

با سلام
پس از ادعای زوجه بر ضرب و شتم و اخراج از منزل توسط اینجانب که به شدت توسط بنده رد شده است و حکم دادگاه مبنی بر بی حقی زوجه برای دریافت نفقه صادر شد و از سوی دیگر برای مهریه نیز پس از تقسیط و داشتن فرصت 20 روزه برای اعتراض و تجدیدنظر که توسط اینجانب انجام شد، ولی بلافاصله در سررسید 20 روز و با توجه اینکه بنده 2 روز قبل دادخواست تجدیدنظر را به دادگاه داده بودم، پدر زوجه با مامور در محل کار اینجانب آمده بودند که من هم در محل کار حاضر نبودم.
آیا کار آنها وجهه قانونی دارد و از طریق بنده قابل پیگری است؟
با تشکر.


مشاور: آقای سعیدپور

چون حکم دادگاه مبنی بر مطالبه مهریه قطعی نشده کار آنها وجهه قانونی ندارد. شاید حضور آنها با مأمور در محل کار شما بابت امری دیگری باشد. لیکن با رجوع به کلانتری مربوط علت این امر را جویا شوید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.