ناشناس

سلامهمسر من در خانه پدرش بسر میبرد و حکم الزام به...

سلام همسر من در خانه پدرش بسر میبرد و حکم الزام به تمکین به نفع من صادر شده ایشان هم درخواست مهریه داده که حکم ان هم صادر شده است سوال اول من اینکه با توجه به اینکه نفقه به ایشان تعلق نمیگیرد ایا من باید یارانه نقدی را که به حساب من واریز میشود به ایشان بدهم و یارانه حق ایشان است؟یا اینکه یارانه هم جز نفقه محسوب میشود؟ ایا ایشان میتواند ادعایی درباره یارانه بکند؟ سوال دوم اگر من درخواست ازدواج مجدد بدهم همینکه ایشان با وجود واسطه های مختلف و حکم دادگاه حاضر به برگشت به منزل و زندگی نیست برای داد گاه کافی است؟ ایا ایشان میتواند بجز مسکن مستقل که برای ایشان فراهم کردم و وسایل زندگی شرطی برای برگشت به زندگی بگذارد؟ البته عملا با پرداخت مهریه ایشان من مجبور به ازدواج با یک خانم شاغل هستم سوال سوم بعد از دریافت ابلاغ رای دادگاه تجدید نظر درباره مهریه چند روز برای پرداخت اولیه مهریه فرصت دارم؟ با تشکر
شنبه، 20 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلامهمسر من در خانه پدرش بسر میبرد و حکم الزام به...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 31 ساله )

سلام
همسر من در خانه پدرش بسر میبرد و حکم الزام به تمکین به نفع من صادر شده
ایشان هم درخواست مهریه داده که حکم ان هم صادر شده است

سوال اول من اینکه با توجه به اینکه نفقه به ایشان تعلق نمیگیرد ایا من باید یارانه نقدی را که به حساب من واریز میشود به ایشان بدهم و یارانه حق ایشان است؟یا اینکه یارانه هم جز نفقه محسوب میشود؟ ایا ایشان میتواند ادعایی درباره یارانه بکند؟

سوال دوم اگر من درخواست ازدواج مجدد بدهم همینکه ایشان با وجود واسطه های مختلف و حکم دادگاه حاضر به برگشت به منزل و زندگی نیست برای داد گاه کافی است؟ ایا ایشان میتواند بجز مسکن مستقل که برای ایشان فراهم کردم و وسایل زندگی شرطی برای برگشت به زندگی بگذارد؟
البته عملا با پرداخت مهریه ایشان من مجبور به ازدواج با یک خانم شاغل هستم

سوال سوم بعد از دریافت ابلاغ رای دادگاه تجدید نظر درباره مهریه چند روز برای پرداخت اولیه مهریه فرصت دارم؟
با تشکر


مشاور: آقای سعیدپور

یارانه هر کس مال خود او می باشد و ربطی به نفقه ندارد. -می توانید دادخواست اجازه ازدواج مجدد به دادگاه بدهید. -می تواند شرطی که برخلاف عرف و مصالح اجتماعی و خانوادگی نباشد بکند. - بلافاصله پس از ابلاغ رأی قطعی به جنابعالی موظف به پرداخت مهریه می باشید البته پس از صدور اجرائیه و ابلاغ آن.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.