فيروز

با سلام و خسته نباشیدما یک همسایه داریم که هنگام...

با سلام و خسته نباشید ما یک همسایه داریم که هنگام بارش باران و مسدود شدن چاه جذبی کوچه به اتاق زیر زمین آن خسارتی وارد شده است. حالا ایشان از سه همسایه بخاطر اینکه چاه فاضلاب هایشان در جلو دربشان و در کوچه می باشد و با چاه جذبی کوچه فاصله اندکی دارد شکایت کرده اند. لازم به ذکر است که چاه های فاضلاب بخاطر این در بیرون از خانه قرار گرفته که عقب کشی صورت گرفته است و تمام مسئولیت چاه های خصوصی رو همسایه ها تقبل کردن و در شهرداری تعهد داده اند. حالا اخطاریه برایمان آمده تا در شورای حل اختلاف حضور یابیم - خواهشمندم راهنمایی فرمایید که آیا قانونی وجود دارد که ما را محکوم به پرداخت خسارات کند؟و چه دفاعی می توانیم از خود داشته باشیم. در حالی که لوله فاضلاب از طرف شهرداری نیز برای این محله اختصاص داده نشده است.
دوشنبه، 12 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

فيروز

با سلام و خسته نباشیدما یک همسایه داریم که هنگام...

فيروز ( تحصیلات : لیسانس ، 24 ساله )

با سلام و خسته نباشید
ما یک همسایه داریم که هنگام بارش باران و مسدود شدن چاه جذبی کوچه به اتاق زیر زمین آن خسارتی وارد شده است. حالا ایشان از سه همسایه بخاطر اینکه چاه فاضلاب هایشان در جلو دربشان و در کوچه می باشد و با چاه جذبی کوچه فاصله اندکی دارد شکایت کرده اند. لازم به ذکر است که چاه های فاضلاب بخاطر این در بیرون از خانه قرار گرفته که عقب کشی صورت گرفته است و تمام مسئولیت چاه های خصوصی رو همسایه ها تقبل کردن و در شهرداری تعهد داده اند. حالا اخطاریه برایمان آمده تا در شورای حل اختلاف حضور یابیم - خواهشمندم راهنمایی فرمایید که آیا قانونی وجود دارد که ما را محکوم به پرداخت خسارات کند؟و چه دفاعی می توانیم از خود داشته باشیم. در حالی که لوله فاضلاب از طرف شهرداری نیز برای این محله اختصاص داده نشده است.


مشاور: آقای سعیدپور

چنانچه قبلاً از شهرداري مجوز لازم را اخذ نموده ايد و همسايتان نيز نسبت به اقدام شما اعلام رضايت نموده اند پس ديگر جاي نگراني نيست در ضمن بارش باران يک عمل طبيعي بوده و قاعدتاً با توجه به مراتب فوق نمي تواند خسارتي متوجه شما گردد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.