الهام

با سلام خدمت کارشناس محترم.یکی از همسایه های ما که...

با سلام خدمت کارشناس محترم. یکی از همسایه های ما که دقیقا خانه اش در کنار خانه ی ماست و به اصطلاح همسایه ی دیوار به دیوار هستیم مدت هاست در دام اعتیاد گرفتار است به تبع به دلیل مشکلاتی که به دلیل اعتیاد برایش به وجود آمده توانایی کارکردن ندارد به همین علت الان حدود یک سال است منزل مسکونی خود را که خودش هم در حال حاضر در آن زندگی می کند به افرادی اجاره داده که واقعا مجهول الحال هستند . مستاجران رفت و آمد های بسیار مشکوکی دارند و حتی گاهی اوقات در طی یک روز ماشین های متعدد و به بهانه های مختلف مقابل در منزل ما پارک می کنند و به منزل همسایه ی ما رفت و آمد می کنند. تذکر بی فایده است و متاسفانه تمام منازل روبه روی ما هم تبدیل به مغازه شده اند از این رو خانواده در آن زندگی نمی کند که شاکی شود و بتوان استعلام محلی جمع کرد. باید چه کار کنیم ؟ اگر بخواهیم مستقیما و طوری که ما را بشناسند پلیس را آگاه کنیم یا شکایت کنیم مطمئنا برای خانواده ام و به خصوص برادرم که پسر خوب و سربه زیری است مشکلاتی به وجود خواهند آورد چون از رفتارهایشان کاملا مشخص است که بسیار خطرناکند و به اصول اخلاقی پایبند نمی باشند . با تشکر از اینکه به درددلم گوش دادید . امیدوارم راهنمایی شما مثمر ثمر واقع شود.
دوشنبه، 26 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

الهام

با سلام خدمت کارشناس محترم.یکی از همسایه های ما که...

الهام ( تحصیلات : لیسانس ، 27 ساله )

با سلام خدمت کارشناس محترم.
یکی از همسایه های ما که دقیقا خانه اش در کنار خانه ی ماست و به اصطلاح همسایه ی دیوار به دیوار هستیم مدت هاست در دام اعتیاد گرفتار است به تبع به دلیل مشکلاتی که به دلیل اعتیاد برایش به وجود آمده توانایی کارکردن ندارد به همین علت الان حدود یک سال است منزل مسکونی خود را که خودش هم در حال حاضر در آن زندگی می کند به افرادی اجاره داده که واقعا مجهول الحال هستند .
مستاجران رفت و آمد های بسیار مشکوکی دارند و حتی گاهی اوقات در طی یک روز ماشین های متعدد و به بهانه های مختلف مقابل در منزل ما پارک می کنند و به منزل همسایه ی ما رفت و آمد می کنند. تذکر بی فایده است و متاسفانه تمام منازل روبه روی ما هم تبدیل به مغازه شده اند از این رو خانواده در آن زندگی نمی کند که شاکی شود و بتوان استعلام محلی جمع کرد.
باید چه کار کنیم ؟ اگر بخواهیم مستقیما و طوری که ما را بشناسند پلیس را آگاه کنیم یا شکایت کنیم مطمئنا برای خانواده ام و به خصوص برادرم که پسر خوب و سربه زیری است مشکلاتی به وجود خواهند آورد چون از رفتارهایشان کاملا مشخص است که بسیار خطرناکند و به اصول اخلاقی پایبند نمی باشند .
با تشکر از اینکه به درددلم گوش دادید .
امیدوارم راهنمایی شما مثمر ثمر واقع شود.


مشاور: آقای سعیدپور

شما مي توانيد از طريق صاحب خانه همسايه ي خود تخليه مستأجران همسايه خود را بخواهيد. بدين نحو که صاحب خانه با در نظر گرفتن مفاد قولنامه اجاره و بندهاي آن راه حلي براي تخليه مورد اجاره يافت نمايد- و يا از طريق تقديم شکوائيه تحت عنوان مزاحمت به دادگستري محل اقامت خود اقدام قانوني انجام دهيد. توجه داشته باشيد در اين مورد حتماً مي بايست عنوان مجرمانه (فعل مجرمانه) نسبت به شما صورت گرفته شده باشد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.