ناشناس

سلامخسته نباشیدسوالی داشتم در مورد استخدامی خودم...

سلام خسته نباشید سوالی داشتم در مورد استخدامی خودم بود برادر بزرگتر بنده پارسال تو یه اتفاقی با دوستش با مامورای راهنمایی رانندگی درگیر شدن و یک شب هم برادرم بازداشت شدولی خداروشکر بعد طرف راهنمایی رانندگی مورد دعوا آشنا در اومد و رضایت دادن و به خیر گذشت. سوالم اینجاست که اکنون بنده در طی یک روند استخدامی در یک اداره دولتی می باشم. آیا یازداشت یک شبه ایشون می تونه تو روند استخدامی بنده تاثیر گزار باشه.یه قسمت تو فورم بود که نوشته بود آیا از اهل خانواده کسی سابقه کیفری دارد یا خیر که بنده زدم خیر. ممنون می شم بفرمایید مشکلی برا استخدمی بنده پیش می یاد یا خیر؟ اگه بله لطفا راهنمایی بفرمایید چطور این موضوع جلوی استخدامی بنده رو نگیرد. ممنونم
سه‌شنبه، 25 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلامخسته نباشیدسوالی داشتم در مورد استخدامی خودم...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 26 ساله )

سلام
خسته نباشید
سوالی داشتم در مورد استخدامی خودم بود
برادر بزرگتر بنده پارسال تو یه اتفاقی با دوستش با مامورای راهنمایی رانندگی درگیر شدن و یک شب هم برادرم بازداشت شدولی خداروشکر بعد طرف راهنمایی رانندگی مورد دعوا آشنا در اومد و رضایت دادن و به خیر گذشت.
سوالم اینجاست که اکنون بنده در طی یک روند استخدامی در یک اداره دولتی می باشم. آیا یازداشت یک شبه ایشون می تونه تو روند استخدامی بنده تاثیر گزار باشه.یه قسمت تو فورم بود که نوشته بود آیا از اهل خانواده کسی سابقه کیفری دارد یا خیر که بنده زدم خیر.
ممنون می شم بفرمایید مشکلی برا استخدمی بنده پیش می یاد یا خیر؟
اگه بله لطفا راهنمایی بفرمایید چطور این موضوع جلوی استخدامی بنده رو نگیرد.
ممنونم


مشاور: آقای سعیدپور

از نحوه گفتار شما به خوبي مشخص است که براي برادر شما هيچ گونه حکم محکوميتي صادر نشده پس بنابراين هيچ گونه سابقه اي نيز در سابقه کيفري برادر شما نيز ثبت نگرديده است لذا شما بدون هيچ گونه ناراحتي روند استخدامي خود را طي نماييد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.