پنجشنبه، 25 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ارتباط دختر و پسر بدون قصد ازدواج صحیح است؟

پرسش :

من اخیرا به یه فردی ک زبانزده علاقه پیدا کردم واقعا مرد خوب و پاکی هست اونم به من علاقه داره تازه بعد از حدود ۱سال فهمیدیم.به قول خودش و ب زبون بی زبونی شدت علاقه اون از من بیشتره.بهم فهمونده که ازدواج درکار نیس آخه من غریبه ام.اما می تونیم با هم باشیم البته پاک. و اینکه باید عقل و منطق هم این وسط باشه.گفته که می ترسه زمانی احساس منو به یغما ببره. ازم پرسیده چ هدفی دارم از اینکه حتی واسه مدت کوتاهی باهاش باشم و سوالای زیاد دیگه ای ک واقعا جوابی ندارم.قراره به کسی هم چیزی نگیم.تو رو خدا راهنماییم کنید.


پاسخ :
حتی در صورتی که ایشان به شما وعده ازدواج هم بدهند چنین ارتباطی به صلاح شما نیست و تجارب و مطالعات ما (مراجعان خود بنده) می‌گوید که دختران بسیاری از این رهگذر دچار آسیبهای عاطفی، روانی، خانوادگی و اخلاقی شده‌اند. (از ابتدا فکر می کرده‌اند می توانند این رابطه را محدود و پاک نگه دارند غافل از اینکه نفس انسان به چیزی که رسید دیگر به آن قانع نیست و بالاتر از آن را طلب می‌کند!).

قطع نظر از آسیبهای اخلاقی حداقل آسیبی که گریبان شما را خواهد گرفت این است که روزبه روز به ایشان وابسته تر خواهید شد و این امر سبب می‌شود تا فرصت ازدواج با دیگران را ازدست بدهید. و حتی اگر با دیگری ازدواج کنید دلتان پیش ایشان گرو خواهد ماند و در ادامه هزار مصیبت دیگر.

حتی اگر با ایشان ازدواج کنید بدانید چنین ازدواجی احتمالا قوام نخواهد داشت چرا که ایشان بعد از ازدواج به شما بدبین و مشکوک خواهند شد.

پس با دوراندیشی اسیر فلسفه بافی و صحبتهای به ظاهر خیرخواهانه و دلسوزانه ایشان نشوید و آینده خود را به تاراج نگذارید. در این مسیر از خدای بزرگ استعانت بجویید.

منبع: www.soalcity.ir


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.