پرستار مناسب برای کودک

برای والدینی که هر دو شاغل هستند، امر نگه داری فرزند، یک دغدغه می باشد. در این نوشتار به برخی از راه حل ها در این مورد اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.
جمعه، 12 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
پرستار مناسب برای کودک
یک پرستار نمی تواند جایگزین مادر باشد.
 
چکیده: برای والدینی که هر دو شاغل هستند، امر نگه داری فرزند، یک دغدغه می باشد. در این نوشتار به برخی از راه حل ها در این مورد اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.
 
تعداد کلمات 290 / تخمین زمان مطالعه 1 دقیقه

پرستار مناسب برای کودک

چگونه می توانم پرستار مناسبی برای فرزندم انتخاب کنم؟

انتخاب پرستار کودک برای والدین کار دشواری است. وقتی آنها مجبورند کودک شان را پیش یک پرستار بگذارند، دوست دارند خیالشان جمع باشد و کودکشان از کنار او بودن احساس خوشحالی و امنیت کند. اما با چند دقیقه حرف زدن و دیدن یک پرستار نمی توان اطمینان پیدا کرد که او انسان مسؤلیت پذیری باشد. بنابراین بهتر است برای انتخاب یک پرستار برای کودکتان به توصیه و سفارش دیگران توجه کنید.
تا جایی که برایتان امکان دارد از خانواده و دوست و آشنایان خودتان بخواهید مراقب فرزندتان باشد. شما همچنین می توانید برای انتخاب پرستار برای فرزندتان از مشاورین و مربیان مدرسه کمک بگیرید. سعی کنید از افراد مورد اطمینان تان پرس و جو کنید و پرستار مناسبی برای کودکتان پیدا کنید. وقتی برای کودک خودتان پرستاری انتخاب می کنید به سن او نیز توجه داشته باشید. اگر کودک شما یک نوزاد است، بهتر است از یک پرستار با تجربه و میان سال کمک بگیرید. ولی اگر کودک شما چهار یا پنج ساله است، بهتر است از یک پرستار جوان و پرشور و نشاط کمک بگیرید.

وقتی پرستاری انتخاب کردید، او را به خانه ببرید تا ببینید رفتار او با فرزندتان چگونه است. از او درباره کارش و دوستانش سؤال بپرسید تا با او بیشتر آشنا شوید.
ببینید عکس العمل کودکتان نسبت به آن پرستار چگونه است؟
 آیا پرستار رابطه ی خوبی با فرزندتان دارد؟
 
منبع: کتاب «راهنمای کامل تربیت کودک (از تولد تا نوجوانی)»
نوشته: رابین گلدستاین
مترجم: شیرین یزدانی
 

بیشتر بخوانید :
معیارهای انتخاب پرستار کودک
چگونه از پرستار کودک استفاده کنیم؟
متخصص مناسب کودک



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.