آموزش نحوه تغییر صدای پیام در تلگرام

شما می‌توانید بنا به سلیقه شخصی خود صدای هشدار چت ها و گروه های تلگرام را تغییر دهید. انجام این عمل به سادگی صورت می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر صدای هشدار تلگرام بپردازیم.
يکشنبه، 12 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آموزش نحوه تغییر صدای پیام در تلگرام

تغییر صدای پیام تلگرام

برای تغییر صدای پیام و هشدارها در تلگرام به ترتیب زیر عمل خواهیم نمود:

اپلیکیشن تلگرام را اجرا کرده و به بخش تنظیمات (Settings) وارد شوید.

در بخش تنظیمات، وارد قسمت هشدارها و صداها یا «Notification and Sounds» شوید.

در بخش بعدی، برای تغییر صدای پیام در چت های خصوصی تلگرام گزینه Private Chats، برای تغییر صدای پیام در گروه های تلگرام گزینه Groups و برای تغییر صدای پیام در کانال های تلگرام گزینه Channels را انتخاب کنید.

پس از وارد شدن به بخش مربوطه، گزینه صدا یا Sound را انتخاب کنید.

در مرحله آخر، از منوی ظاهر شده روی مدیریت فایل مورد نظر خود لمس کرده و از سیستم مدیریت فایل تلفن همراه خود، آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به عنوان صدای هشدار پیام ها در تلگرام انتخاب گردد.

توجه داشته باشید که برای تغییر صدای پیام ها در گروه ها یا کانال های تلگرامی، نیاز است که در مرحله سوم، گزینه Groups یا Channels را انتخاب کنید.

به این ترتیب شما می توانید برای دریافت هر کدام از پیام های چت، پیام های گروه و یا پیام های کانال، آهنگ هشدار مخصوصی را قرار دهید تا بتوانید بدون نگاه کرده به صفحه نمایش گوشی، تشخیص دهید که پیام دریافتی، مربوط به چه مخاطبی می شود.

علاوه بر این، شما می توانید برای هر کدام از مخاطبین، گروه ها و یا کانال های خود، یک آهنگ هشدار کاملا مخصوص و جداگانه انتخاب کنید تا به محض دریافت پیام از آن مخاطب، بتوانید تشخیص دهید که پیام از چه گروه یا شخصی برای شما ارسال شده است.

برای انتخاب این مورد، باید در همان مرحله 4، در بخش پایین که با عبارت Exceptions نمایش داده شده است، مخاطب یا گروه یا کانال مورد نظر خود را اضافه کنید تا بتوانید آهنگ خاص دیگری را برای دریافت پیام های نوتیفیکیشن های آن، تنظیم کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.