فقط ادامه بده (Just Go with It)

شنبه، 22 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فقط ادامه بده (Just Go with It)

کارگردان : دنیس دوگان (Dennis Dugan)
بازیگران : آدام سندلر، جنیفر آنیستون و بروکلین دکر (Adam Sandler, Jennifer Aniston , Brooklyn Decker)
نوع فیلم :کمدی / عاشقانه
زمان فیلم : 117 دقیقه
خلاصه داستان :
در قالب يك فيلم كمدي، Just Go With it‌ يك فيلم ديدني است. چون همه عوامل براي گرفتن خنده از تماشاگر بكار گرفته شده ست.
معمولا ادم سندلر در فيلم هايش شخصيت آرام همراه با طنزهاي شيرين و گاه گزنده را ارائه مي‌دهد. يعني از آن نوع كمدين ها نيست كه بخواهد با حركات دست و پا و سر و سر و صداهاي عجيب تماشاگر را بخنداند چون معمولا ماهها و گاه دو سه سال بروي يك سوژه كار مي‌كند، خود در نوشتن و پرداختن تواناست ولي معمولا سناريست هاي توانايي را در كمپاني خود داردكه با آنها پيش ميرود.
ادم سندلر در اين فيلم به قربانيان جراحي پلاستيك و به آدمهاي خوشبخت در اين زمينه مي‌پردازد، كه شخصيت خودش در فيلم يعني (دني) نيز در همان مسير حركت مي‌كند، دني را ابتدا در سالهاي 80‌ مي‌بينيم كه با بيني بزرگ و چهره اي زشت حتي توانايي حفظ تنها دوستش را ندارد.
دني اينك خود صاحب يك كلينيك موفق جراحي پلاستيك است كه بيماران عجيب و دور از انتظارش، تماشاگر را هم مي‌خنداند و هم به فكر وا مي‌دارد كه در پشت چهره هاي زيبا، گاه چه دلواپسي هايي نهفته است.
فيلم با رويدادهاي شيرين، بازيهاي خوب، تـمـاشـاگر را مشغول مي‌كند، ضمن اينكه حضور غيرمنتظره نيكول كيدمن درفيلم، آنهم در يك نقش حاشيه اي همه را حيران مي‌كند، ولي درواقع اين كمپاني ها هستند كه اينروزها بازيگران تحت قرارداد خود را بعنوان بازيگران مهمان در فيلم ها جاي مي‌دهند تا بتوانند در صورت لزوم، فروش گيشه ها را تضمين كنند.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.