مخالفت یهودیان با حاکمیت ظالمانه ی صهیونیست‌ها

امروز باید اقدامات ضد صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران به گوش جهانیان رسانده شود تا با یک حرکت بین‌المللی و اسلامی، خائنان به ملت فلسطین را توبیخ و شاهد محور رژیم جعلی اشغالگر قدس باشیم.
دوشنبه، 24 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مخالفت یهودیان با حاکمیت ظالمانه ی صهیونیست‌ها
راسخون: هر چند در مقطعی از تاریخ، یهودیان در فلسطین زندگی و حکومت می‌کردند، اما با ظهور اسلام اکثر مردمان این سرزمین به اسلام روی آورده و مسلمان شدند. اما از آن جا که استعمار جهانی همواره از گسترش مسلمانان هراس داشته‌ است، بنابراین‌مستکبرین طی یک برنامه‌ ی زمان‌بندی شده در صدد نفوذ و ضربه زدن به مسلمانان برآمدند و در همین راستا با داستان بازگشت به وطن قدیمی، قصد کشور فلسطین را نمودند. مستکبرین با جمع‌آوری تعدادی یهودی که اصلا اهل سرزمین فلسطین نبودند، به سمت این کشور حرکت کردند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین زمانی معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه ضمن اظهار این مطلب که این عمل یک حرکت دینی برای رسیدن به دیانت یهود نبوده، بلکه استعماری از جانب غرب بود و بر همین اساس ما صهیونیزم را متفاوت از یهودیت می‌دانیم، گفت: بسیاری از یهودیان، هجرت به فلسطین را نپذیرفتند، از طرفی برخی از یهودیان ساکن فلسطین نیز حاکمیت صهیونیست‌ها را قبول نکرده و قیام کردند که در پی این عمل بسیاری از آنان زندانی و یا تبعید شدند و اکنون در کشورهای مستقل آواره ‌اند.
حاکمیت ظالمانه ی صهیونیست‌ها، مخالف آیین یهودیت
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین زمانی با اشاره به برگزاری همایش محکوم کردن صهیونیسم و دفاع از فلسطین طی چند سال گذشته در تهران خاطرنشان ساخت: در این همایش علاوه بر چهره‌های شاخص مسلمان و مسیحیت جهان، عده‌ای از بزرگان یهود نیز شرکت کرده و طی صحبت‌هایی، حاکمیت ظالمانه ی رژیم صهیونیستی را  مخالف با آیین یهودیت اعلام کردند.
وی افزود: تبلیغات و بهانه ی کنونی صهیونیسم مبنی بر بی‌پناه و مکان بودن، نادرست است ومسئله ی حاکمیت صهیونیست‌ها، ربطی به یهودیت نداشته و جریانی استعماری است.
معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه، ضمن تحسین ذکاوت و هوشیاری امام خمینی‌(ره) در سال‌های قبل از انقلاب مبنی بر سرطانی خواندن غده ی رژیم صهیونیستی و صدور فرمان مبارزه با آن، ابراز داشت: رهنمود‌های امام باعث گردید تا بسیاری از کشورهای اسلامی با توجه به این هشدارها رابطه ی خود را با این رژیم قطع و موضع منفی نسبت به آن بگیرند. این روند ادامه داشت تا اینکه متأسفانه جمعی از خائنان با گردهم‌آیی در کشور مصر و امضای پیمان کمپ دیوید، پایه ی مشروعیت رژیم اشغالگر قدس را بنا نهادند و در همین راستا به تدریج برخی از کشورها راه سازش با صهیونیست‌ها را در پیش گرفتند.
تدبیر هوشمندانه ی امام خمینی‌(ره) و توبیخ خائنان به ملت فلسطین
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین زمانی در ادامه گفت: امام خمینی‌(ره) با مشاهده ی این عمل ننگین، طی تدابیری هوشمندانه اقداماتی را برای رفع این معضل در نظر گرفتند و به لزوم تحریم رژیم جعلی صهیونیستی و قطع رابطه ی تمام کشورهای اسلامی با این رژیم غاصب تأکید کردند که در پی این عمل سفارت صهیونیست‌ها در ایران تعطیل و سفارت فلسطین شکل گرفت.
وی، گام دوم امام راحل را توبیخ خائنان دانست و گفت: در همین راستا امام خمینی‌(ره) رابطه ایران را با مصر قطع نمودند که این عمل اولین اقدام یک کشور مسلمان برای توبیخ خائنان به فلسطین بود.
کشور ایران علی‌رغم شیعه بودن از فلسطین حمایت نمود، اما بسیاری از کشورهای عربی به این کشور مظلوم خیانت کردند و این حرکت نشانگر عمق اعتقاد رهبری و ملت ایران به وحدت و جهان اسلام است.
مقام معظم رهبری، پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی
معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: بعد از ارتحال امام ‌(ره) خلف صالح ایشان نیز با همان دیدگاه و قاطعانه به مبارزه با ظلم و ستم پرداخته و پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین زمانی در ادامه ی سخنان خود با ابراز تأسف از همراهی نکردن بسیاری از کشورهای اسلامی با ایران در تحریم رژیم اشغالگر قدس، گفت: اگر این کشورها با ایران همگام بودند، امروز قطعا صهیونیست‌ها از صحنه روزگار حذف شده بودند؛ چرا که بسیاری از کشورهای غیر اسلامی نیز غاصبانه بودن این رژیم را قبول دارند.
وی در پایان خواستار تبیین حقانیت موضع ایران نسبت به برخورد با رژیم اشغالگر فلسطین شد و گفت: امروز باید اقدامات ضد صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران به اطلاع جهانیان رسانده شود تا با یک حرکت بین‌المللی و اسلامی، شاهد محو رژیم جعلی اشغالگر قدس از صحنه روزگار باشیم.

/1041  1002



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما