مدیر عامل خبر گزاری فارس :

فعاليت رسانه‌اي براي وقف و امور خيريه، امربه نیکی هاست

مدیر عامل خبر گزاری فارس گفت : وقف يک کار خير و پر برکتي است که آثار دنيوي و اخروي را در بر دارد و گسترش وترویج آن از طریق رسانه عملي نيکو وامر به معروف است.
دوشنبه، 24 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فعاليت رسانه‌اي براي وقف و امور خيريه، امربه نیکی هاست

مدیر عامل خبر گزاری فارس گفت : وقف يک کار خير و پر برکتي است که آثار دنيوي و اخروي را در بر دارد و گسترش وترویج آن از طریق رسانه عملي نيکو وامر به معروف است.
 
به گزارش راسخون، سيد نظام‌الدين موسوي مدير عامل خبرگزاري فارس در گفت وگو با ستاد خبری هفته وقف با بيان اين مطلب گفت : رسانه‌ها بايد در خصوص وقف بيشتر وارد شوند و ترويج فرهنگ وقف را در دستور کار خود قرار دهند. اگر فرهنگ وقف با قدرت رسانه‌ها به جامعه تفهيم شود، به‌طور قطع نسل آينده جامعه خيرانديش خواهد شد.وی ادامه داد : ترويج فرهنگ وقف در جامعه، مسئوليت اقشار مختلف جامعه و به‌ويژه اصحاب رسانه را در راستاي ايجاد زمينه لازم براي توسعه و گسترش عمل به سنت حسنه وقف براي آگاهي بخشي به جامعه دو چندان کرده است. در سال‌هاي اخير گام‌هاي موثري از سوي رسانه‌هاي گروهي درکشورمان براي تبليغ و ترويج فرهنگ وقف و نهادينه‌سازي اين سنت ديني در جامعه انجام شده است.
 
مديرعامل خبرگزاري فارس با اشاره به اين‌که هر فعاليتي که در حوزه اوقاف و امور خيريه انجام بگيرد يک امر به معروف است: و در گسترش فرهنگ وقف کارهاي فراواني مي‌توان انجام داد، گفت: برگزاري اين همايش از نکات مثبت در حوزه وقف به شمار مي‌آيد.
 
سيد نظام الدين موسوي با اشاره به اين‌که هر کاري که در حوزه وقف انجام شود در طولاني مدت مثمر ثمر خواهد بود، ادامه داد: هر فعاليتي که در حوزه اوقاف و امور خيريه انجام بگيرد يک امر معروف خوب است ولي در گسترش فرهنگ وقف کارهاي فراواني مي‌توان انجام داد.
 
وي با تاکيد بر اين موضوع که همايش سالانه وقف و رسانه يکي از منظم ترين و بهترين همايش‌ها محسوب مي‌شود، افزود: در چند سال گذشته مجموعه ما تقريبا در اين همايش حضور فعالي داشته است به‌طوري که خبرگزاري فارس چندين بار در اين همايش برگزيده شده است.
 
مديرعامل خبرگزاري فارس با بيان اين‌که به نظر من برگزاري اين همايش از نکات مثبت در حوزه وقف به شمار مي‌آيد، ادامه داد: براي گسترش فرهنگ وقف اين همايش توانسته ارتباط خوبي با رسانه‌ها برقرار کند. به نظر بنده به‌عنوان يک کار معروف رسانه‌ها در اين زمينه بايد کمک کنند و فعاليت زيادي در اين خصوص داشته باشند تا اين ارتباطي که بين سازمان‌ها وجود دارد، گسترده‌تر شود.
 
وي با بيان اين‌که در اين زمينه بيشتر از اين ميزان مي‌توان کار کرد، تاکيد کرد: وقف يک امر جاري در جامعه است و در واقع يک صدقه بوده و نمي‌توانيم بگوييم که تمام شده است. تبيين مجموعه رسانه‌ها از نظر من موثر بوده و تا حدودي توانسته آن جايگاه را در بين مردم گسترده کند.
 
وي با اشاره به اين‌که گسترش فرهنگ وقف نيازمند يک کار و فعاليت مداوم است، ادامه داد : با همتي که خود سازمان اوقاف دارد و نگاه مثبت و خوبي که رسانه‌ها دارند، مي‌توان به نتايج خوبي در اين زمينه دست يافت.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.