پیام نایب رئیس فراکسیون وقف مجلس، به مناسبت فرارسیدن هفته وقف

نایب رئیس فراکسیون وقف در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از سازمان اوقاف به جهت اهتمام در احیای موقوفات و اجرای نیات واقفین تقدیر و تشکر کرد.
جمعه، 28 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیام نایب رئیس فراکسیون وقف مجلس، به مناسبت فرارسیدن هفته وقف

نایب رئیس فراکسیون وقف در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از سازمان اوقاف به جهت اهتمام در احیای موقوفات و اجرای نیات واقفین تقدیر و تشکر کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف، کمال الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل، به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف با صدور پیامی خاطرنشان کرد: از کارنامه درخشان سازمان اوقاف بطور عام و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بطور خاص به جهت اهتمام در راستای احیای موقوفات و اجرای نیات واقفین خیراندیش نهایت تشکر و امتنان را دارم.
 
در پیام نماینده مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی آمده است:با گرامیداشت هفته پربرکت وقف و با عنایت به آموزه های دینی و احادیث متبرکه، وقف را نبی گرامی اسلام به عنوان صدقه جاریه و یکی از سه راهکار ماندگار شدن فیض و خیر برای بشریت شمرده است و رهبری با ذکاوت نظام نیز از وقف بعنوان یک نهاد ممتاز دینی نام برده اند و سازمان اوقاف را یک سازمان مفتخر عنوان نموده اند.
 
پیرموذن خاطرنشان کرد: بر خود به عنوان عضو هیئت رئیسه فراکسیون وقف مجلس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل فرض می دانم که از کارنامه درخشان سازمان اوقاف بطور عام و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بطور خاص به جهت اهتمام در راستای احیای موقوفات و اجرای نیات واقفین خیراندیش نهایت امتنان را بعمل آورم.
 
این نماینده در پیام خود متذکر شد: بی تردید در این مقطع خاص کشور به جهت کاهش فاحش قیمت نفت و محدودیت های بین المللی، اقتصاد وقف بهترین راهکار در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی جهت جایگزینی با اقتصاد نفت می باشد.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیریت و کارکنان سازمان اوقاف یادآورشد: بنازم به ناز شصت تان که امسال نزدیک به دو هزار مورد ماندگار، پربرکت و تأثیرگذار وقفی را در همه ابعاد، در ایران اسلامی به ثبت رسانده اید و در مقام مقایسه با 200 مورد سال های گذشته، این تعداد واقعاً امیدوار کننده است. در پایان امیدوارم احسان ماندگار واقفین و همت شما خادمین این عرصه پلی باشد برای تأمین رضایت حق تعالی.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما