رییس انجمن خبرنگاران استان سمنان :

ارزش‌های وقف رسانه ‌ای شود

رییس انجمن خبرنگاران استان سمنان گفت : ما باید ارزش‌های والایی که در این سنت الهی است را به اطلاع مردم برسانیم.
سه‌شنبه، 2 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ارزش‌های وقف رسانه ‌ای شود

رییس انجمن خبرنگاران استان سمنان گفت : ما باید ارزش‌های والایی که در این سنت الهی است را به اطلاع مردم برسانیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف استان سمنان، محمد تقی قدس اظهار کرد: قطعاً با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و ترویج پیامدهای سنت حسنه وقف، می‌توان مردم را به این کار خیر تشویق کرد.
 
وی افزود: ما حاضریم برای گسترش و ترویج فرهنگ خداپسندانه وقف تفاهمنامه را با اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سمنان امضا کنیم تا بتوانیم در راستای اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه تحول بزرگی در زمینه فرهنگ وقف استان سمنان ایجاد کنیم.
 
قدس تصریح کرد: یکی از مصادیق آیه «نون والقلم ومایسطرون» یعنی اینکه ما اصحاب رسانه هستیم و با آنچه که دراختیار داریم، باید در راستای تبیین اهداف نظام جمهوری اسلامی، مردم را درحوزه اطلاع‌رسانی به درستی هدایت کنیم.
 
وی افزود: قطعاً ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت وقف، بخشی از مطبوعات، کتاب‌ها و... را برای اطلاع‌رسانی دقیق مردم وقف کنیم.
 
قدس بیان کرد: امام خمینی (ع) فرمودند که مطبوعات باید مدرسه سیار باشند و امروز مقام معظم رهبری نیز می‌گویند برای پیشرفت یک نظام مردمی، باید مردم در کم و کیف امور کشور با خبر باشند که این اهمیت رسانه را در نظام جمهوری اسلامی ایران تبیین می‌کند.
 
رییس انجمن خبرنگاران استان سمنان ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان یک ابزار مناسب آگاهی بخش، می‌توانند در زمینه فرهنگ وقف روشنگری‌های لازم را انجام دهند.
 
وی با بیان اینکه وظیفه رسانه‌ها در این حوزه بر این است که نیازهای جامعه را به اطلاع مسئولان مربوطه برسانند تا تصمیم‌های درستی را در آن زمینه اتخاد کنند، گفت: قطعاً ما باید مسئولان را به خوبی کمک کنیم تا جامعه را به درستی رصد کنند و با توجه به اهدافشان تصمیم‌های صحیح را بگیرند.
 
قدس اظهارکرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان باید بسترهای لازم برای فعالیت بیشتر رسانه‌ها درزمینه فرهنگ‌سازی وقف را ایجاد کنند و رسانه‌ها مساعدت‌های لازم را انجام دهند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما