رئیس اداره اوقاف دامغان :

وقف مصداق بارز ماندگاری در دنیا است

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دامغان گفت : امروزه با توجه به نیازهای روز جامعه بهترین راه برون رفت از مشکلات وقف است.
چهارشنبه، 3 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وقف مصداق بارز ماندگاری در دنیا است

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دامغان گفت : امروزه با توجه به نیازهای روز جامعه  بهترین راه برون رفت از مشکلات وقف است.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی میرکو به مناسبت فرارسیدن هفته وقف، در جمع مردم و مسئولان شهرستان دامغان اظهار کرد: مستحکم‌ترین خانه‌ها نیز نابود می‌شود و هر آنچه خودش را پیوند زند به خدا باقی خواهد ماند.
 
وی اظهار کرد: قرآن کریم به ما هشدار می‌دهد که سرمایه قدرت و مال خود را در صندوق الهی ذخیره کنیم تا دست ایام به محتویات آن نرسد. 
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان تأکید کرد: هرآنچه در نزد مردم است فانی است و روزی از بین خواهد رفت اما هر آنچه نزد خدا به امانت گذاشته شود باقی می‌ماند و از بین نخواهد رفت و مصداق بارز ماندگاری در دنیا وقف است زیرا با وقف که میراث ماندگاری است می‌توانیم  دفترچه اعمال خود را باز نگه داریم.
 
وی بیان کرد: هرچند در سال‌های اخیر موقوفات جدیدی در دامغان ثبت شده است اما اکثر موقوفات این شهر با نیت برگزاری مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می باشد. میرکو خواستار توجه بیشتر خیرین به نیازهای روز جامعه برای ایجاد وقف جدید شد و گفت: امروزه بهترین راه برون رفت از مشکلات جامعه با توجه به نیازهای روز جامعه وقف است. 
 
وی تصریح کرد: امروزه مشکلاتی در سطح جامعه وجود دارد که می‌توان با ظرفیت وقف جدید نسبت به رفع آنها اقدام نمود.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان اظهار کرد: در زمینه تربیت حافظان و مربیان قرآنی، می‌توان با ایجاد وقف جدید نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ قرآن اقدام گردد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.