نماینده سمنان در مجلس :

نهاد وقف در تمام عرصه‌های اجتماع حضور دارد

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : نهاد وقف در تمام عرصه‌های اجتماع حضور دارد.
چهارشنبه، 3 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نهاد وقف در تمام عرصه‌های اجتماع حضور دارد

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : نهاد وقف در تمام عرصه‌های اجتماع حضور دارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف استان سمنان، مهندس علرضا خسروی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته وقف گفت: در حوزه اجتماعی کمتر موضوعی یافت می‌شود که وقف در آن وارد نشده باشد و در هر بخش اجتماع که نگاه می‌کنیم حضور پر رنگ واقفین مشهود است.
 
وی تصریح کرد: امید می‌رود ورود مردم در این حوزه بیشتر شود، زیرا رویکرد اجتماعی و فرهنگی وقف در بحث تهاجم فرهنگی به خوبی می‌تواند از بروز معضلات جلوگیری کند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز تمام هجمه دشمنان به سمت خانواده‌هاست و تلاش می‌کنند با هدف گرفتن کانون گرم خانواده‌ها آن را به نابودی کشیده و متلاشی کنند.
 
وی افزود: دشمن با تهاجمات فرهنگی قصد دارد کودکان را از فرمانبرداری از خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماع منع کند تا از فرمانبرداری در اجتماع نیز سر باز زنند.
 
خسروی با اشاره به نقش پیشگیرانه نهاد وقف در این فرآیند اظهار کرد: با توسعه و ترویج فرهنگ وقف در جامعه و ایجاد موقوفات فرهنگی و اجتماعی و گسترش اقدامات مناسب اوقاف در سال‌های اخیر در حوزه قرآنی خواهیم توانست همچون گذشته با دشمنان مقابله کنیم.
 
وی گفت: وقف در هر حوزه‌ای که احساس نیاز شده ورود کرده و اقدامات پیشگیرانه انجام داده است.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان تصریح کرد: وقف در بحث ایجاد خوابگاه و رفع مشکلات موجود بر سر راه ازدواج و مسکن جوانان نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده و توانسته از متلاشی شدن خانواده ها نیز پیشگیری کند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما