رئیس اداره اوقاف شاهرود :

مسابقات قرآن کریم ویترین فعالیت‌های قرآنی است

پنجشنبه، 4 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان شاهرود اظهارداشت : مسابقات قرآن کریم یکی از فعالیت هایی مهم سازمان اوقاف وامورخیریه است.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف استان سمنان، سیدمصطفی مجیدی با مهم خواندن مسابقات قرآن کریم، از آن به عنوان ویترین فعالیت‌های قرآنی یاد کرد.
 
وی افزود: با برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود تلاش شد مسابقات استانی قرآن کریم به میزبانی شهرستان شاهرود در حد مطلوب برگزار شود.
 
مجیدی بیان کرد: در دومین روز هفته وقف و همزمان با سالروز شهادت حضرت رسول(ص) تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله برگزار شد.
 
وی همچنین ادامه داد: در این هفته با خانواده شهید مصطفایی به عنوان شهید شاخص شهرستان شاهرود در حوزه وقف نیز دیدار و گفت و گو کرده است.
 
مجیدی از برپایی ایستگاه همه واقف باشیم خبر داد و تصریح کرد: این ایستگاه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله غرفه پاسخگویی به سوالات مذهبی اجتماعی و شبهات جوانان در آستان مقدس امامزادگان شهرستان شاهرود برپا شد.
 
وی با بیان اینکه نمایشگاه عکس در رواق عاشورا در هفته وقف برگزار شد گفت: طبق فراخوانی که از قبل داده شده بود این نمایشگاه از بین آثار برگزیده انتخاب شده و به نمایش گذاشته شد.
 
مجیدی خاطر نشان کرد همایش یاوران وقف با هدف تجلیل از واقفین، مستاجرین، هیات امنا و متولیان نمونه درمسجد امام حسن عسگری(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.
 
گفتنی است نشست صنفی تخصصی با بازاریان، پزشکان وروسای دادگستری وثبت اسناد با هدف بررسی همکاری های دو جانبه و تسهیل ارتباطات کاری در حوزه وقف از دیگر برنامه‌های هفته وقف شهرستان شاهرود بود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما