وقف گروهی دانش آموزان مهدیشهری

پنجشنبه، 4 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

در برنامه زنگ انشاء، دانش آموزان مدرسه دخترانه زینبیه مهدیشهر به صورت گروهی یک دستگاه رایانه و ویدئو پروژکتور را وقف این مدرسه کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف استان سمنان، سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر در طرحی با عنوان زنگ انشاء، با موضوع وقف از دو مدرسه این شهرستان بازدید کرد.
 
محسن براتی با حضور در مدرسه شهید فهمیده و زینبیه شهرستان مهدیشهر دانش آموزان را با فرهنگ وقف آشنا کرد و به تشریح شعار همه واقف باشیم پرداخت.
 
وی هدف از این طرح را آشنایی دانش آموزان با سنت حسنه وقف اعلام کرد و افزود: همه دانش‌آموزان می توانند با مشارکت یکدیگر در اداره و تجهیز کردن مدرسه خود سهیم باشند.
 
براتی استقبال دانش آموزان از این طرح را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این طرح مسابقه ای نیز برگزار می شود و به آثار برگزیده در بخش های انشاء و نقاشی باموضوع وقف و شعار همه واقف باشیم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر، احیای سنت حسنه وقف خصوصا وقف مشارکتی و تبدیل سرمایه گزاری‌های کوچک به سرمایه‌گزاری بزرگتر را از اهداف دیگر این طرح بیان کرد. 
 
وی تاکید کرد: نباید اینگونه تصور کرد که برای ایجاد وقف حتما باید به صورت انفرادی دست به کار بزرگی زد بلکه وقف مشارکتی در جامعه می تواند هم به ترویج این سنت حسنه کمک کند و هم نتایج مطلوب و گسترده تری را به دنبال داشته باشد.
 
وقف گروهی دانش آموزان مدرسه زینبیه مهدیشهر نیز از نکات قابل توجه این برنامه بود که دانش آموزان این مدرسه با همکاری خانواده های خود به صورت مشارکتی یک دستگاه رایانه و ویدئو پروژکتور را وقف این مدرسه کردند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما