اولین وقف رسانه ای قزوین ثبت شد

عکاس جوان کشور همزمان با هفته وقف اولین وقف رسانه ای استان قزوین را بنام خود به ثبت رساند.
شنبه، 13 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اولین وقف رسانه ای قزوین ثبت شد

عکاس جوان کشور همزمان با هفته وقف اولین وقف رسانه ای استان قزوین را بنام خود به ثبت رساند.
 
به گزارش راسخون، همزمان با هفته گرامیداشت وقف علی صفری عکاس جوان قزوینی اولین وقف رسانه ای استان قزوین را بنام خود ثبت کرد.
 
عکاس واقف در مورد انگیزه خود از وقف رسانه ای متذکر شد : وقف نباید در جامعه کنونی به فراموشی سپرده شود زیرا وقف موضوعی است که زمان و مکان ندارد و همواره دارای استمرار است.
 
وی اظهار داشت : در راستای شعار همه واقف باشیم تصمیم بر وقف تعدادی از عکس های فاخر خود از امامزادگان و موقوفات استان نمودم تا به نوعی اعلام کنم که هر کسی می تواند با وقف وقت و یا مال خود ، در اجرای این سنت الهی شرکت کند و من هم با وقف عکس های خود خواستم مبتکر نوعی وقفی جدید در استان باشم.
 
عکاس واقف استان قزوین در ادامه در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ وقف اظهار داشت : تحولی که در سال ها ی اخیر در زمینه شبکه‌های اجتماعی و خدمات رسانی فرهنگی به جامعه در جهت همدلی و همبستگی روی داده است موجب شده برای بسط و توسعه وقف‌های جدید و در جهت رفع نیازهای جدید تلاش شود.
 
مسئول امور اوقافی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درخصوص این وقف رسانه ای گفت : این وقف شامل کلیه حقوق مادی و معنوی یک هزار فریم عکس فاخر از موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین است که با نیت ترویج و توسعه فرهنگ وقف در سطح جامعه به عنوان اولین وقف رسانه ای استان قزوین به ثبت رسیده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما