حاتمی معاون اوقافی ، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه :

فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری از محل فروش5 میلیارد تومان اوراق وقف احداث می شود

معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری ویژه درمان تخصصی سرطان از محل فروش اوراق وقف در استان مرکزی احداث خواهد شد.
شنبه، 20 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری از محل فروش5 میلیارد تومان اوراق وقف احداث می شود

معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری ویژه درمان تخصصی سرطان از محل فروش اوراق وقف در استان مرکزی احداث خواهد شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی، معاون اوقافی ، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهارداشت : فلسفه اوراق وقف نشأت گرفته از تفکری عمیق است؛ امروزه وضعیت مردم در جامعه به نوعی است که همه نمی‌توانند وقف‌های بزرگ انجام دهند، بر همین اساس، طرحی را برای ایجاد وقف‌های دسته‌جمعی و گروهی، کوچک و آسان مورد مطالعه قرار دادیم.
 
وی ادامه داد: انتشار اوراق وقف در جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌ای برای مردم و خیران ایجاد می‌کند که همه بتوانند در رابطه با وقف جمعی مشارکت کنند و در حقیقت همه واقف شوند.
 
حجت الاسلام حاتمی هدف اصلی از انتشار اوراق وقف را ترویج فرهنگ وقف جمعی و گروهی با یک نیت واحد برای برطرف کردن نیازهای ملی، بین‌المللی و بزرگ عنوان و تأکید کرد: اجازه مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتشار اوراق وقف و هدفگیری انتشار این اوراق در گام اول برای دو پروژه سلامت‌محور در ری و شیراز بود و در گام بعدی احداث فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری ویژه درمان تخصصی سرطان در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت.
 
معاون اوقافی ، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه برای احداث فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری ویژه درمان تخصصی سرطان در استان مرکزی در مجموع 5 میلیارد تومان اوراق وقف به فروش خواهد رسید، گفت : فاز اول این بیمارستان هم اکنون با 64 تخت خواب در حال ارائه خدمات به هموطنان است و فاز دوم با همراهی خیران و واقفان خیراندیش از محل فروش اوراق وقف با حدود 60 تخت احداث خواهد شد.
 
وی ادامه داد : فردا یکشنبه 21 دی ماه طی مراسمی با حضور آیت الله دری نجف آبادی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک ، مهندس عبدالرضا عابد ، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه ، مهندس مقیمی ، استاندار مرکزی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی اوراق وقف ویژه ساخت این بیمارستان رونمایی خواهد شد .
 
حجت الاسلام حاتمی با بیان اینکه هدف از توزیع اوراق وقف، تحقق شعار «همه واقف باشیم» و فراهم سازی امکان شرکت در این امر و سنت حسنه برای عموم مردم است ، تصریح کرد : مردم خیر می توانند با حداقل مبلغ یکصد هزار تومان اوراق وقف ساخت این بیمارستان را خریداری کنند و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
 
معاون اوقافی ، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد : مردم نیکوکار استان مرکزی و یا دیگر استانهای کشور می‌توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه و خرید اوراق وقف می توانند به شعب منتخب بانک ملت مراجعه کنند و یا با شماره گیری کد #114*4*733* و یا مراجعه به سایت www.aminane.ir این اوراق را خریداری کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما