حجت الاسلام عزیزی خبر داد :

انجمن یاوران وقف در قم تشکیل شد

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از فعالیت انجمن یاوران وقف در این استان خبر داد.
چهارشنبه، 24 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انجمن یاوران وقف در قم تشکیل شد

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از فعالیت انجمن یاوران وقف در این استان خبر داد.
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام علی عزیزی بیان کرد : ستاد مرکزی انجمن یاوران وقف تشکیل شده است که شامل بخش‌های مختلفی از جمله دانشگاه‌ها استان و علوم پزشکی، آموزش و پرورش و همچنین افراد متمول و نهادهایی که ارتباط خوبی با خیرین دارند می‌شود.
 
وی گفت: نیت‌های وقف‌های جدید جمع آوری شده است که اعضای انجمن یاوران وقف در این راستا در نهادها و ادارات خود اقداماتی انجام می‌دهند.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: جهت دهی خیرین برای وقف‌های مورد نیاز جامعه، هدف اصلی تشکیل این انجمن است.
 
وی در خصوص وقف‌های جمعی افزود: سازمان اوقاف سال قبل پیگیری کرده و راهکار قانونی ارائه شد تا همه افراد بتوانند واقف باشند.
 
حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: در وقف جمعی، سهام وقف در بانک‌ها ارائه شده و توسط افراد خریداری می‌شود و در بانک پس از خریداری وکالت برای وقف داده می‌شود و به این صورت افراد می‌توانند با مشارکت خود در وقف سهیم شوند.
 
وی اضافه کرد: این نوع وقف در استان قم مطرح شده است و در آینده در این راستا اقداماتی انجام خواهد شد.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در خصوص مسابقات قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز افزود: مرحله استانی مسابقات اوقاف پایان یافت و ۲۵ نفر از مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.