حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

ترویج وقف جمعی در قالب اوراق وقف یکی از کارهای بزرگ اوقاف است

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه بر بستر سازی برای وقف جمعی و گروهی در قا لب اوراق وقف تاکید کرد.
چهارشنبه، 24 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترویج وقف جمعی در قالب اوراق وقف یکی از کارهای بزرگ اوقاف است

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه بر بستر سازی برای وقف جمعی و گروهی در قا لب اوراق وقف تاکید کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی روز چهارشنبه 24 دی در نشست معاونین و مدیران کل ستادی و استانی سازمان اوقاف با اشاره به مردمی بودن نهاد وقف تصریح کرد: وقف جمعی و گروهی باید در قا لب اوراق وقف در سراسر استانها گسترش یابد واین مهم یکی از کارهای بزرگی است که سازمان اوقاف باید آن را اجرایی کند.
 
وی انتشار اوراق وقف از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و استقبال مردم از آن را در کشور یادآور شد و گفت: ما باید قدر این کار را بدانیم، چرا که حتی از سوی برخی نهادهای حمایتی، خواستار به عهده گرفتن این کار شده بودند، اما سازمان اوقاف آن را برعهده گرفته است.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، خطاب به مدیران کل استان ها توصیه کرد: باید وقف ها، منفعتی و متناسب با نیازهای روز باشد و اولویت بندی های استان را در نظر گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی اظهار داشت : ما اگر بخواهیم مردم را به وقف تشویق کنیم، باید بگوییم که وقف کن و خودت هم متولی آن باش، چرا که ما وقف را برای سازمان اوقاف نمی خواهیم، بلکه برای خدا می خواهیم.
 
وی تاکید کرد: باید به واقف اطمینان داد که خودش وقف کند و اداره و متولی موقوفه خود، خانواده، یا فرد مورد اطمینان او باشد.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود موضوع به روز رسانی اجاره های موقوفات را یادآور شد و افزود: اجاره موقوفات باید ساماندهی و بروز رسانی و با توجه به شرایط و مقتضیات کشور از لحاظ اقتصادی آن را اجرایی کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما