سومین بیمارستان تخصصی سرطان از طریق اوراق وقف در استان مرکزی احداث می شود

مراسم رونمایی از اوراق وقف بیمارستان تخصصی سرطان آیت الله خوانساری امروز یکشنبه 28 دی ماه با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در سالن پیامبر اعظم (ص)استانداری مرکزی برگزار می شود.
يکشنبه، 28 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سومین بیمارستان تخصصی سرطان از طریق اوراق وقف در استان مرکزی احداث می شود

مراسم رونمایی از اوراق وقف بیمارستان تخصصی سرطان آیت الله خوانساری امروز یکشنبه 28 دی ماه با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در سالن پیامبر اعظم (ص)استانداری مرکزی برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، استاندار، رئیس اداره اوقاف و مدیران کل استان مرکزی حضور خواهند داشت از طرح اوراق وقف این بیمارستان به طور رسمی رونمایی می شود.
 
حجت الاسلام عباسیان مدیرکل اوقاف استان مرکزی با اشاره به اینکه توسعه و گسترش فضای بیمارستان موقوفه آیت الله خوانساری اراک به ‌عنوان نیاز ضروری استان در دستور کار قرار گرفته است، افزود:در این راستا، مجوز فروش ۱۰ میلیارد تومان اوراق وقف در استان اخذ شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در جامعه اسلامی سنت حسنه وقف به‌عنوان یکی از پایگاه‌های مهم اقتصادی محسوب می‌شود و از نقش و اهمیت ویژه‌ای در راستای حل مشکلات جامعه برخوردار است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی سنت حسنه وقف، ادامه داد: اقتصادی که توأم با وقف باشد تحریم‌ها درآن هیچ اثری نخواهد داشت؛ بنابراین همگان باید نسبت به احیای این سنت الهی در جامعه تلاش کنند.
 
وی با اشاره به پروژه احداث فاز دوم بیمارستان تخصصی سرطان آیت‌الله خوانساری اراک از محل فروش اوراق وقف، افزود: مسئله سلامت یکی از مهمترین و ضروری ترین نیازهای روز جامعه است؛ لذا با توجه به اهمیت این مقوله توسعه و گسترش فضای بیمارستان موقوفی آیت الله خوانساری اراک به عنوان نیاز ضروری استان در دستور کار قرار گرفت و مجوز فروش 10 میلیارد تومان اوراق وقفی در استان اخذ شده است.
 
حجت‌الاسلام عباسیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمارستان آیت الله خوانساری اراک 64 تخت دارد که به دلیل حجم بالای متقاضیان این مقدار امکانات پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست و باید با مشارکت و همت مردمی این بیمارستان گسترش و توسعه پیدا کند.
 
وی گفت: با توجه به اهمیت مسئله سلامت در برنامه بودجه 92 و 93 ، بانک مرکزی نیز مجوز فروش 10 میلیارد تومان اوراق وقفی جهت احداث فاز دوم بیمارستان تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک را صادر کرده است.
 
عباسیان در ادامه از فروش اوراق وقفی از 20 دی ماه جاری در سطح استان خبر داد و افزود: این اوراق در کلیه شعب بانک ملت در سراسر استان قابل دسترسی و واگذاری است و مردم خیر و علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این شعب در این کار خیر و خداپسندانه بسته به توان مالی خود سهیم باشند.
 
مدیرکل اوقاف استان در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی فروش اوراق وقفی و هدایت نیات خیرین به این سمت و سو اضافه کرد: این اوراق در قالب اوراق 100 هزار تومانی، 500 هزار تومانی، یک میلیون تومانی، پنج میلیون تومانی، 10 میلیون و 500 میلیون تومانی قابل خریداری است و هر فردی به میزان توان مالی خود می‌تواند نسبت به خرید اوراق اقدام کند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما