چهار وقف از وقف های کاشمربا نیت درمان بیماران بی بضاعت ثبت شده است

کاشمر چهار موقوفه در حوزه خدمات درمانی با نیت کمک به درمان بیماران بی بضاعت و کم بضاعت دارد.
سه‌شنبه، 30 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چهار وقف از وقف های کاشمربا نیت درمان بیماران بی بضاعت ثبت شده است

کاشمر چهار موقوفه در حوزه خدمات درمانی با نیت کمک به درمان بیماران بی بضاعت  و کم بضاعت دارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام خلیلی رئیس اداره اوقاف کاشمر گفت : در خصوص طرح مهر تندرستی که برای دومین سال در استان برگزار می شود چهارموقوفه در شهرستان کاشمر وجود دارد.
 
وی افزود : درآمد سالیانه یک باب منزل مسکونی که توسط زهرا ساده دل وقف شده صرف موسسه هيئت امناي توانبخشي كم توان ذهني رمضان كاشمر می شود.
 
خلیلی گفت : همچنین یک سهم از مدار 12 سهم شش دانگ قنات و مزرعه شیرین در پایین ولایت کاشمرتوسط واقف خیر اندیش سید محمود رئیس احمدی و مقداری آب و اراضی روستای فرگ توسط عصمت السلطنه تیمور تاش بانیت صرف هزینه های بیمارستان عصمتیه صورت گرفته است.
 
رئیس اداره اوقاف کاشمردر خصوص چهارمین موقوفه حوزه سلامت این شهرستان عنوان کرد : غلمرضا ذبیح اله روحانی سه داگ از شش دانگ مزرعه اسماعیل آباد را با نیت مصارف ضروري بيمارستان و دار ا لشفاء حضرت ابوا لفضل(عدر این شهرستان وقف کرده است.
 
وی در پایان درآمد سالانه این موقوفات را بیش از 60 میلیون ریال اعلام کرد و گفت : این وقف ها در سالهای گذشته صورت گرفته که امید است در سال جاری شاهد وقف های جدید درحوزه سلامت باشیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما