اخذ دو سند مالکیت موقوفات به مساحت های 5 و 5/2 هکتار در کازرون

در سال جاری سند دو موقوفه با دو مساحت 5 و 5/2 هکتاری در کازرون اخذ گردید.
چهارشنبه، 1 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اخذ دو سند مالکیت موقوفات به مساحت های 5 و 5/2 هکتار در کازرون

در سال جاری سند دو موقوفه با دو مساحت 5 و 5/2 هکتاری در کازرون اخذ گردید.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس، در سال جاری سند دو موقوفه با دو مساحت 5 و 5/2 هکتاری در کازرون اخذ گردید.
 
مهدی کامیابی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون در این باره گفت: در سال جاری جاری با همکاری بی دریغ ثبت اسناد توانستیم چندین سند مالکیت را اخذ نماییم که از این بین دو سند دارای ارزش بالاتری است.
 
وی افزود: موقوفه میرحیدر به مساحت 5 هکتار به پلاک ثبتی 247 قطعه 4 واقع در محدوده قانونی شهری که در حال حاضر فضای سبز و دیگری موقوفه حاج شیفی پلاک 449 فرعی از 531 اصلی قطعه 4 واقع در شهرک انتظام با کاربری آپارتمان مسکونی با 5/2 هکتار می باشد.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون اظهار داشت: موقوفه میرحیدر دارای ارزشی بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون ریال و موقوفه حاج شیفی با ارزشی در حدود 5 میلیارد ریال می باشد.
 
کامیابی در خصوص نیت واقفین این دو موقوفه تصریح کرد: هر دو موقوفه با نیت تعزیه و اطعام در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) می باشد.
 
این مقام مسئول در پایان گفت: مسئولین اداره کل اوقاف فارس و ادارات تابعه شهرستان ها، در راستای احیای موقوفات خیرین و اجرای نیات آنان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند که جا دارد از همه تشکر صمیمانه ای کنم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما