مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه:

نامه رهبری به جوانان غربی برای مقابله با موج اسلام هراسی بود

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : نامه رهبر انقلاب اسلامی که با درایت و زمان شناسی ولایی ایشان به جوانان کشورهای غربی نوشته شد در راستای مقابله با موج اسلام هراسی بود.
سه‌شنبه، 7 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نامه رهبری به جوانان غربی برای مقابله با موج اسلام هراسی بود

ویرایش عکس آذر ماه 98

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: نامه رهبر انقلاب اسلامی که با درایت و زمان شناسی ولایی ایشان به جوانان کشورهای غربی نوشته شد در راستای مقابله با موج اسلام هراسی بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام احمد شعبانی اظهار داشت:پیامبر اکرم(ص) خورشیدتابانی هستند که به همه عالم نور می بخشند همه عالم برای سیر و سلوک و زنده ماندن خود نیازمند نور تابان پیامبر (ص)هستند.
 
وی افزود: متاسفانه بشر به جای تمسک ورزیدن به پیامبر خاتم(ص) و استفاده از تشعشعات نورانی پیامبر(ص)راه مقابله با این فرهنگ نورانی را برگرفت و امروز شاهد بدترین جسارت ها به عصاره خلقت هستیم.
 
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز غربی ها با ارائه چهره غلط و غیر واقعی از اسلام به اسلام هراسی در دنیا دست می زنند؛ نامه رهبر انقلاب اسلامی که با درایت و زمان شناسی ولایی ایشان به جوانان کشورهای غربی نوشته شد در راستای مقابله با همین موج اسلام هراسی بود.
 
شعبانی اظهار کرد: دعوت زیبا، مدبرانه و تاریخی رهبر انقلاب در حقیقت دعوت به فطرت و نهاد پاک آدمی بود؛ غربی ها برای اینکه با موج اسلام خواهی و افزایش محبت و نگاه دنیا به پیامبر اسلام (ص)که در حقیقت بازگشت انسان به فطرت است و به خاطر منافع سیاسی خود با انسانیت به جدال پرداخته اند؛ کار آنها از جدایی دین از سیاست به جدایی انسانیت از سیاست انجامیده است.
 
وی گفت: با تمام تلاشی که در سال های اخیر برای تخریب چهره پیامبر(ص) انجام شده امروز شاهد بیشترین اقبال جهانیان به اسلام و پیامبر(ص) هستیم و سرعت رشد اسلام از تمام ادیان جهانی بیشتر است؛ امروز نام محمد(ص) به رغم تمام سیاه نمایی هایی غربی ها به پرطرفدار ترین اسم تبدیل شده است و همه این مسایل به برکت نور حق است.
 
شعبانی خاطرنشان کرد: آیت الله العظمی خامنه ای دنیا را به فطرت خویش فراخواندند و جوانان غربی را ورای تمام بازی های رسانه ای و تبلیغاتی به سوی توجه به مطالعه منابع اصیل اسلامی دعوت کردند.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری با درایت و قدرت ولایی خویش دنیا را به اصول و حقایق اسلامی دعوت کردند و بر خلاف آنچه غربی ها به دنبال آن بودند ایشان از این وضعیت شرایطی را فراهم کردند که نگاه ها به سمت اسلام اصیل متوجه شود؛ رهبری اقدامی انجام دادند که دوباره غربی ها از کاری که کردند پشیمان شوند زیرا امروز توجه مسلمان نیز به پیامبر(ص) خویش بیش از پیش شده است.
 
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اسلام و پیامبر اکرم(ص) در دلها نفوذ کرده اند و با این هجمات و حملات دچار چالش نمی شوند؛ غربی ها به کاخ های خود دل خوش هستند به همین جهت است که از فروپاشی جایگاه خود می ترسند زیرا وجود آنها به واسطه کاخ هایشان تثبیت می شود و وقتی که ارکان این کاخ ها می لرزد آنها هم می لرزند ولی پیامبر ما در دلها جای دارد و با این حرکات فراموش نمی شود.
 
وی با تجلیل از حرکت فرهنگی من عاشق محمدم(ص) گفت: این حرکت فرهنگی به خوبی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه همراهی شده است و مطمئن هستیم که غربی ها به شدت از این حمله احمقانه خود پشیمان خواهند شد.
/2759/

نامه رهبری به جوانان غربی برای مقابله با موج اسلام هراسی بود



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما