برنامه‌ریزی مناسب برای رسیدن به موفقیت

یک روانشناس گفت: یکی از راهکارهای رسیدن به موفقیت، دوست داشتن و شناختن خود و تعیین هدف و‌ آرمان برای زندگی است.
چهارشنبه، 13 خرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برنامه‌ریزی مناسب برای رسیدن به موفقیت
ویرایش عکس مرداد 99

یک روانشناس گفت: یکی از راهکارهای رسیدن به موفقیت، دوست داشتن و شناختن خود و تعیین هدف و‌ آرمان برای زندگی است.
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ربابه غفار تبریزی، روانشناس- با بیان اینکه موفقیت رسیدن به هدفی است که فرد آن را دوست دارد و برای وصول به آن برنامه‌ریزی می‌کند، اظهار کرد: موفقیت اصلی آن است که فرد بتواند با وجدان راحت زندگی کند و عزیزان خود را دوست داشته و در کنار آنها احساس خوشحالی کند.
وی افزود: معنای دیگر موفقیت آن است که فرد به کمال معنوی و بلوغ فکری برسد و هم در بهتر شدن دنیا سهم و نقش مهمی داشته باشد.
غفار تبریزی با بیان اینکه یکی از راهکارهای رسیدن به موفقیت، دوست داشتن و شناختن خود و تعیین هدف و آرمان برای زندگی است، تصریح کرد: برای تحقق این راهکار شخص باید بداند توانایی انجام چه کاری را دارد و چه کاری می‌تواند به رشد و بلوغ او کمک کند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از راهکارهای رسیدن به موفقیت برنامه‌ریزی لاک‌پشت وار است زیرا هر فرد باید مانند لاک‌پشت پشتکار داشته باشد و هدف و آرمان‌ها را در پشت سر خود بگذارد و قدم به قدم به جلو حرکت کند تا به موفقیت نایل شود.
این روان‌شناس در پایان گفت: هر فرد در طی قدم‌هایی که به سوی موفقیت برمی‌دارد باید از زندگی خود لذت ببرد و در عین حال که تفریح می‌کند گاهگاهی بتواند خوشی خود را به تعویق اندازد اما هیچ‌گاه نباید لذت را فدای اهداف خود ساخت.
/987/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.