محافل انس با قرآن كريم با حضور قاری مصری در اصفهان برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت : محافل انس با قرآن كريم با حضور قاری ممتاز مصری در استان اصفهان برگزار مي شود.
چهارشنبه، 3 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محافل انس با قرآن كريم با حضور قاری مصری در اصفهان برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت : محافل انس با قرآن كريم با حضور قاری ممتاز مصری در استان اصفهان برگزار مي شود.
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام حسن امیری گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن کریم در استان اصفهان با حضور قاری ممتاز مصری برگزار می شود.
 
وي خاطرنشان كرد: به مناسبت اين ايام كه ماه نزول قرآن كريم است، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح استان نموده است.
 
معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه كرد: در همین راستا، از استاد الشیخ عبد الناصر حرکه که از استاتید برجسته و از قاریان ممتاز مصر می باشد دعوت به عمل آمده است تا در چند محل انس با قرآن کریم که در بقاع متبرکه سطح استان برگزار می شود شرکت و به تلاوت قرآنن کریم بپردازد.
 
اميري اظهار كرد: هدف از اجرا و برگزاري اين برنامه، بهره گیری بیش از پیش روزداران ماه مبارک رمضان از برکات عظیم قرآن کریم در ماه نزول قرآن کریم است.
 
وي تصريح كرد: محافل انس با قرآن کریم در روز پنجشنبه 4 تیر ماه جاري ساعت 22 پس از نماز مغرب و عشاء در امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان اصفهان و در روز جمعه 5 تیرماه قبل از نماز ظهر و عصر به ميزباني دارالقرآن شهر کمشچه برگزار مي شود.
 
معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: همچنین در همان روز جمعه 5 تیر ماه جاري قبل از نماز مغرب و عشاء در ساعت 22 در امامزاده ادهم(ع) دستگرد برخوار و پس از نماز مغرب و عشاء در امامزاده سید محمد(ع) خميني شهر اين محتفل اجرا مي شود.
 
اميري ابراز كرد: این محافل نیز در روز شنبه 6 تیرماه جاري قبل از نماز ظهر و عصر در صنایع اپتیک ایران(صا ایران)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوشک نجف آباد و قبل از نماز مغرب و عشاء و در امامزاده عبدا...(ع) رزوه فریدن پس از افطار برگزار می شود.
 
وي خاطرنشان كرد: همچنین محافل انس با قرآن كريم در روز یکشنبه 7 تیر ماه جاري در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان پس از نماز ظهر و عصر و در شهر تودشک و جیلان آباد نیز به عنوان آخرین مقصد برگزار خواهد شد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.