احداث یک باب مدرسه راهنمایی در شهرضا و اجرای نیت امینانه واقف نیک اندیش

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا خبر داد : توسط خیر نیک اندیشی یک باب مدرسه راهنمایی در شهرضا در حال احداث می باشد.
پنجشنبه، 4 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
احداث یک باب مدرسه راهنمایی در شهرضا و اجرای نیت امینانه واقف نیک اندیش

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا خبر داد : توسط خیر نیک اندیشی یک باب مدرسه راهنمایی در شهرضا در حال احداث می باشد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار داشت: توسط یک بانی خیر و نیکوکار یک باب مدرسه راهنمایی پسرانه در عرصه موقوفه محمد علی فروزش که توسط این واقف نیک اندیش جهت مصارف آموزشی وقف شده بود در حال ساخت می باشد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: موقوفه محمد علی فروزش به مساحت 1330 متر مربع می باشد که توسط این واقف نیک اندیش جهت مصارف آموزشی وقف و مطابق وقف نامه تنظیم شده توسط واقف خیر آن مقرر شده تا درآمد حاصل از این موقوفه صرف دانش آموزان بی بضاعت شود.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا در ادامه افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در راستای اجرای نیات امینانه واقفین نیک اندیش با رایزنی هایی که صورت داده توانسته است با همکاری حوزه علمیه مدینة النبی شهرضا یک خیر نیکوکار را جهت احداث یک باب مدرسه بر روی عرصه این موقوفه پیدا نماید.
 
حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی ادامه داد: ارزش این موقوفه 10 میلیارد ریال می باشد که در حال حاضر توسط بانی نیکوکار یک باب مدرسه راهنمایی پسرانه با زیربنایی به مساحت 1400 متر مربع در حال احداث می باشد که عملیات اجرایی آن از اوایل سال جدید آغاز شده و مطابق تعهد بانی خیر قرار شده است این مدرسه برای سال تحصیلی جدید آماده شود.
 
وی در ادامه بیان کرد: این مدرسه با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال در حال احداث می باشد که با مجوز صادر شده توسط اداره آموزش و پرورش این امر صورت می گیرد و مقرر شده تا فارغ التحصیلان این مدرسه به حوزه علمیه مدینة النبی شهرضا جهت تحصیل در علوم حوزوی راه پیدا بکنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.