سه موقوفه در مبارکه تبدیل به احسن شد

سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت : تبدیل به احسن سه موقوفه در مبارکه صورت گرفت.
سه‌شنبه، 30 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سه موقوفه در مبارکه تبدیل به احسن شد

سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت : تبدیل به احسن سه موقوفه در مبارکه صورت گرفت.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری، سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در راستای احیای موقوفات این شهرستان و همچنین در جهت اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش اقدام به تبدیل احسن سه موقوفه کرده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: موقوفه کربلایی اسدا... ولد کربلایی یکی از این موقوفات است که این موقوفه زمینی به مساحت 837 متر مربع دارد که در طرح تعریض سازی خیابان شهدای طاهری مبارکه توسط شهرداری قرار گرفته است و طبق وقف نامه عواید حاصل از این موقوفه در جهت روضه خوانی صرف می شود.
 
سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه افزود: همچنین موقوفه جابر انصاری از موقوفات غیر متصرفی است که در شهر کرکوند به مساحت 840 متر مربع و در عرصه صحاری واقع شده است.
 
مبشری ادامه داد: طبق نیت واقف نیک اندیش موقوفه جابر انصاری عواید حاصل از این موقوفه باید در راستای مرمت مدرسه علمیه نوریه اصفهان شود.
 
وی در ادامه بیان کرد: موقوفه متصرفی علی اصغر نیز در طرح خیابان شهدای مبارکه واقع شده است که مساحت این موقوفه 4454 متر مربع است.
 
سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه خاطر نشان کرد: مراحل تبدیل به احسن این موقوفات انجام گرفته است و در حال حاضر نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه باید مجوز لازم جهت انجام شدن این کار را صادر نماید تا روند اداری این تبدیل به احسن نیز صورت گیرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.