رئیس ، دبیر و اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان اوقاف منصوب شدند

رئیس ، دبیر و اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان اوقاف و امور خیریه طی احکام جداگانه ای منصوب شدند.
يکشنبه، 4 مرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رئیس ، دبیر و اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان اوقاف منصوب شدند

رئیس ، دبیر و اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان اوقاف و امور خیریه طی احکام جداگانه ای منصوب شدند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ، عبدالرضا عابد قائم مقام این سازمان به عنوان رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان اوقاف منصوب شد.
 
در بخشی از این حکم آمده است : با استناد به آئین نامه پیشگیری و مقابله نظام مند و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه مجریه ، ابلاغیه شماره 13472/ 93/200 مورخ 7/10/93 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موضوع ساماندهی کمیته های تخصصی این کمیته در سازمان اوقاف تشکیل می شود.
 
همچنین، عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم این سازمان ، طی احکام جداگانه ای حجت الاسلام والمسلمین شوزب شیری، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات را به عنوان دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان اوقاف و آقایان قربانعلی باقری مدیرکل حراست، محمد روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی حاتمی، معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس، حجت الاسلام امرا... حسنی نیا مدیرکل تحقیق، سیدحسین طبسی، مدیرکل منابع مالی غیرعمومی، محمد مومنی مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، سید حسین ساجد مدیرکل امور مالی و ذیحساب و عباسعلی معصومی رئیس گروه ارزیابی عملکرد، دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف را به عنوان اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب کرد.
 
در بخشی از این احکام با اشاره به اهداف تشکیل این کمیته آمده است : ارتقاء سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اقتصادی در سازمان اوقاف و امور خیریه از اهداف تشکیل کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان اوقاف است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.