افتتاح ساختمان امامزاده عبدالله صائین‌قلعه با کمک مردم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر از افتتاح ساختمان امامزاده عبدالله (علیه السلام)صائین‌قلعه با کمک مردم خبر داد.
سه‌شنبه، 3 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
افتتاح ساختمان امامزاده عبدالله صائین‌قلعه با کمک مردم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر از افتتاح ساختمان امامزاده عبدالله (علیه السلام)صائین‌قلعه با کمک مردم خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام صفدر الله‌وردی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر در همایش بزرگداشت امامزاده یعقوب (ع) صائین‌قلعه گفت: برنامه‌های دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده است و تا ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در همین راستا نسبت به آذین‌بندی بقاع متبرکه این شهرستان قبل از برگزاری مراسم اقدام شده بود، اضافه کرد: تعداد بقاع متبرکه شهرستان ابهر 26 مورد است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با بیان اینکه از آغاز دهه کرامت جشن ولادت حضرت معصومه (س) برگزار شده است، اضافه کرد: در همین راستا ساختمان امامزاده عبدالله (ع) صائین‌قلعه افتتاح شد.
 
وی با اشاره به هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی برای ساخت این ساختمان تصریح کرد: بخشی از این مبلغ از طریق کمک‌های مردمی تامین شده است.
 
الله‌وردی همچنین با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های اجرایی اوقاف ابهر به مناسبت دهه کرامت برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان است، خاطرنشان کرد: این همایش به منظور تجلیل از خادمان و هیئت امنای امامزادگان برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه پنجم ذی‌القعده به‌ عنوان روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان نامگذاری شده است، افزود: تجلیل از اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه، خادمین آستان‌های مقدس، برگزاری مراسم غبارروبی، سخنرانی و ... از دیگر برنامه‌های این روز است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی در امامزادگان اضافه کرد: توسعه فضای امامزادگان و جذب زائران و گردشگران مذهبی، ساخت و نصب ضریح برای امامزادگان از اهداف اجرای طرح مذکور است.
 
وی با اشاره به اینکه در طرح مودت همه امور به صورت رایگان و افتخاری انجام می‌شود و مشارکت مردم ابهر در آن مطلوب بوده است، ادامه داد: سال گذشته میزان کمک‌های مردمی در قالب طرح مودت 550 میلیون ریال بوده است.
 
الله‌وردی گفت: از این مبلغ 200 میلیون ریال مربوط به طرح مودت امامزاده اسحاق (ع) مصلی است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.