مدیر کل اوقاف استان سمنان :

همایش امامزادگان در شش امامزاده سمنان برگزار شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : همایش شهرستانی امامزادگان در پنج امامزاده و همایش استانی امامزادگان در یک امامزاده برگزارشد.
چهارشنبه، 4 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همایش امامزادگان در شش امامزاده سمنان برگزار شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : همایش شهرستانی امامزادگان در پنج امامزاده و همایش استانی امامزادگان در یک امامزاده برگزارشد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه یکی از مکان های مقدس و محل اجرای برنامه های فرهنگی است، همایش امامزادگان در دهه کرامت در شهرستان های استان برگزارشد.
 
وی افزود: همایش های شهرستانی امامزادگان در امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم (ع) حسین آباد میامی، امامزاده اسماعیل (ع) طزره دامغان، امامزاده اشرف (ع) سمنان، امامزاده قاسم (ع) مهدی شهر و امامزادگان اسماعیل و شمس الدین گرمسار برگزارشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین واحدی تصریح کرد: همایش استانی امامزادگان استان در امامزاده محمد (ع) بسطام برگزار شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: در این مراسم ها، برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی، مداحی، تجلیل از خادمان و هیئت‌امناهای برتر بقاع متبرکه و غبارروبی آستان مقدس امامزادگان انجام شد.
 
وی بیان کرد: امامزدگان وبقاع متبرکه ای که در آن ها برنامه های مناسبتی انجامی می شود باید به دقت لازم و در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و اسلامی باشد.
 
وی افزود: یکی از راه‌های جذب مردم به سمت بقاع متبرکه تلاش در جهت افزایش امکانات آنهاست و در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام است.
 
حجت الاسلام و المسلمین واحدی تصریح کرد: اگر روزی وجود فرزندان ائمه عصمت و طهارت (ع) منشأ خیروبرکت برای جامعه آن روز بوده است، امروز بقعه این بزرگواران نیز منشأ نشر معارف اسلامی به حساب می‌آید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.