معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه :

ضرورت اهتمام مبلغان به توليد محتوا در فضاي مجازي / آسیب شناسی طرح آرامش بهاری

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : مبلغان باید در عرصه تبليغي به خصوص در فضاي مجازي توليد كننده محتوا باشند.
سه‌شنبه، 17 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ضرورت اهتمام مبلغان به توليد محتوا در فضاي مجازي / آسیب شناسی طرح آرامش بهاری

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : مبلغان باید در عرصه تبليغي به خصوص در فضاي مجازي توليد كننده محتوا باشند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي سازمان اوقاف و امور خيريه، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی در مراسم تجليل از مبلغان طرح آرامش بهاري استان قم با تقدير از زحمات و تلاش‌هاي آنان در طرح‌ آرامش بهاري ، ضيافت الهي و نشاط معنوي گفت: انتظار ما این است كه مبلغان براي طرح آرامش بهاري سال آينده از هم اکنون طرح وايده‌های خود را ارائه کنند.
 
 وي خاطرنشان كرد:‌ از طرح و ايده جديد كه قابليت ارائه به زائران و مسافران نوروزي را با در نظر گرفتن ظرفيت‌هاي آستان امامزادگان و بقاع متبركه دارد به شدت استقبال مي‌كنيم .
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح كرد:  در ارتباط با طرح آرامش بهاري جلسات و نشست هایی آغاز و آسيب شناسي و نيازسنجي‌ها انجام شده است .
 
وي با بيان اينكه آموزش تخصصي مبلغان به صورت جدي و با در نظر گرفتن سطح بندي دنبال خواهد شد گفت: در خصوص موقوفات حوزه‌هاي علميه كميته‌اي مشترك تشكيل شده است و بايد اين سخن را بگوييم كه موقوفات حوزه‌هاي علميه نسبت به ديگر موقوفات بسيار كمتر است.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمين شرفخاني با اشاره به اينكه برخي از اين موقوفات واگذار شده است گفت: ضروري است كه در اين مسير همه به ارتقاء موقوفات حوزوي اهتمام داشته باشيم.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بيان اينكه بايد انجمن وقف ياوران حوزه‌هاي علميه تشكيل شود تصريح كرد: مردم در اين عرصه علاقمند به كمك كردن هستند و ضروري است كه به آنهاآگاهي‌هاي لازم ارائه شود.
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مذاكرات هسته‌اي و سخنان رهبري در اين خصوص اظهار كرد: مقام معظم رهبري فرمودند دشمن بعد از توافق دنبال نفوذ است كه اين سخن رهبري بحث بسيار جدي بود و بحث نفوذ با جنگ آشكار تفاوت‌هاي جدي دارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمين شرفخاني با اشاره به اينكه توافق در ظاهر بحثي سياسي بوده است و آنها در توافق به دنبال تغيير رفتار هستند گفت: تغيير رفتار همان تغيير فرهنگ است و تغيير رفتار ايران را در مباني انقلاب مي‌خواهند و بدبختي‌ آنها اين است كه برخي از سياست‌ها كه مي‌خواهند اعمال كنند از سوي مشاوران لو مي‌رود و پس از آن كه اوباما صريحا اعلام كرد كه ما دنبال تغيير رفتار هستند.
 
 وي ادامه داد: مقام معظم رهبري در اين خصوص هشدارهاي لازم را داده‌اند و فرمودند كه تغيير رفتار با تغيير نظام هيچ تفاوتي ندارد.
 
وي گفت: بايد در عين اينكه خودمان در عرصه دشمن شناسي به بصيرت لازم دست يابيم شرايط را براي مردم در اين خصوص تبيين كنيم و مهم‌ترين مقوله در اين عرصه تقويت وحدت كلمه است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بيان اينكه حركت‌هاي فردي امروز به نتيجه نمي‌رسد گفت: اگر غفلت كنيم قابل جبران نيست چرا كه آنها برنامه‌ريزي بسيار جدي براي ما داشته‌اند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.