کتاب «قطب نمای بصیرت» منتشر شد

همزمان با سالگرد حماسه مردمی نهم دی ماه توسط انتشارات به نشر کتاب «قطب نمای بصیرت» منتشر شد.
چهارشنبه، 8 دی 1395
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کتاب «قطب نمای بصیرت» منتشر شد

ویرایش عکس آبان ماه 98

همزمان با سالگرد حماسه مردمی نهم دی ماه توسط انتشارات به نشر کتاب «قطب نمای بصیرت» منتشر شد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس ، سرپرست انتشارات آستان قدس رضوی از چاپ کتاب «قطب نمای بصیرت» در راستای شناخت عرصه‌ها و درک لحظه‌های فتنه 88 همزمان با فرارسیدن سالگرد حماسه مردمی نهم دی ماه توسط این انتشارات خبر داد.


سید احمد میرزاده با اشاره به اهمیت شناخت جریان‌ها و رویدادهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: روزشمار انقلاب اسلامی همواره شاهد حوادث گوناگونی است که با همه سختی‌ها و مسائل پیرامونی خود، تجربه و پیام‌های گوناگونی را برای ملت ایران به دنبال داشته است.


وی ادامه داد: یکی از مهم ترین تجارب ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی، روزشمار حوادث فتنه سال 1388 است که حول محور انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان یک رخداد مهم سیاسی و اثرگذار در تاریخ انقلاب شکل گرفت.


سرپرست انتشارات آستان قدس رضوی ضمن معرفی کتاب «قطب نمای بصیرت» به عنوان یکی از تازه‌های چاپ این انتشارات، گفت: این کتاب که به قلم علی قاسمی نگاشته شده است، تلاشی است در راستای بازخوانی فتنه 88 برای تعمیق و فهم موضوعاتی همچون بیداری و روحیه انقلابی گری، آگاهی از پروژه نفوذ دشمن و تقویت بصیرت در همه سطوح جامعه.


وی هدف از نگارش این کتاب را شناخت عرصه‌ها و درک لحظه‌های فتنه 88 عنوان و خاطر نشان کرد: این نوشتار کوششی است در مسیر بصیرت افزایی و تبیین راهبرد دشمن شناسی که در چندین پرده تحلیلی، نگاهی به وقایع و رخدادهای سال 88 دارد.


میرزاده افزود: این کتاب در پنچ پرده شامل تغییر سناریوی دشمن و فتنه 88، رویای انقلاب رنگی و فتنه 88، از قانون گرایی تا قانون شکنی، نقش رهبری در مدیریت بحران و عبور از فتنه 88 و همچنین بصیرت ملت ایران و حماسه نه دی به رشته تحریر در آمده است.


کتاب «قطب نمای بصیرت» در شمارگان هزار نسخه در قطع رقعی با قیمت 5هزار تومان برای نخستین بار توسط «به نشر» چاپ و در دسترس عموم مخاطبان قرار گرفته است.


علاقه مندان به تهیه این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209  یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما