مهدی تاج :

می‌دانیم کدام بازیکنان مسافر روسیه هستند / کیفیت لباس‌ها جهانی است

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه بهترین البسه را برای تیم ملی انتخاب کرده ایم گفت : می‌دانیم کدام بازیکنان به جام جهانی می روند و لباس‌هایشان را سفارش داده‌ایم.
جمعه، 21 ارديبهشت 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
می‌دانیم کدام بازیکنان مسافر روسیه هستند / کیفیت لباس‌ها جهانی است
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه بهترین البسه را برای تیم ملی انتخاب کرده ایم گفت : می‌دانیم کدام بازیکنان به جام جهانی می روند و لباس‌هایشان را سفارش داده‌ایم.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، مهدی تاج در آیین رونمایی از لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه گفت:  با برند معتبر ایرانی، قراردادی به مدت چهارسال برای تامین تمام البسه های مربوط به رده های مختلف ملی چه برای آقایان و چه برای بانوانمان منعقد کردیم. برای انتخاب این البسه نیز فراخوان داده بودیم که خوشبختانه یکی از بهترین برندها وارد مذاکره با ما شد و توانستیم قرارداد خوبی را چه از لحاظ کیفی و کمی و چه از لحاظ مالی منعقد کنیم.

وی در خصوص مسائل مالی مربوط به این قرارداد اذعان داشت: قبلا برای لباس های رسمی مجبور به پرداخت پول بودیم اما حالا همه چیز رایگان است.

صاحب برند لباس رسمی تیم ملی درباره این موضوع نیز صحبت کرد و تاکید داشت: همکاری وسیعی داریم. نمی خواهیم تیم ملی دغدغه های اینچنینی داشته باشد. قرارداد جداگانه ای من با آقای کی روش نبسته ایم. سرمربی تیم ملی هم در همان قراردادی که منعقد کرده قرار است برندمان را بپوشد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همین رقابت های چند ماه اخیر بانوان و آقایان واقعا نتوانستیم لباس های متحد الشکل استفاده کنیم. اما حالا چنین دغدغه ای نداریم.

مهدی تاج درباره پیراهن تیم ملی نیز صحبت کرد و گفت: بحثمان با آدیداس را باز هم تکرار می کنم. قرار بود اسپانسرمان باشند اما مشکلاتی که در قوانین داخلی بود مانع از این اتفاق شد. مجبور شدیم قرارداد را به حالت تجاری در بیاوریم. در واقع باز هم ۷۰درصد را اسپانسرینگ پرداخت می کند و سی درصد باقیمانده را از طریق فروش لباسمان باید به آدیداس بدهیم. اگر هم این اتفاق نیفتد خودمان باید پرداخت کنیم.

وی درباره طرح یوز ایرانی روی لباس های تیم ملی اظهار داشت: چون قراردادمان تجاری شد طرح تغییر پیراهم تیم ملی هم عملا میسر نشد. با این حال یوز را در تلاش هستیم تا روی لباس تیم ملی نگه داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره استفاده از برند ایرانی برای پیراهن های تیم ملی، پس از برگزاری رقابت های جام جهانی تصریح کرد: امیدوار به تحقق این امر هستیم.

مالک برند لباس های رسمی تیم ملی نیزدر این باره گفت: بسیار موافقم که ایرانی می تواند جنس با کیفیتی را تولید کند. امیدوارم پس از این مسابقات، طراح های ایرانی هم‌اندیشی بتوانند چنین کاری را عملی کنند تا در بازارهای جهانی حرفی در این زمینه برای گفتن داشته باشیم.

تاج در خصوص میزان هزینه هایی که پیش از این تیم ملی برای لباس های رسمی انجام می داد گفت: در حال حاضر یادم نیست چقدر هزینه کردیم.  اما باید بگویم پول می دادیم.

وی در پایان در خصوص چگونگی آماده شدن لباس های تیم ملی تصریح کرد: ما می دانیم چه بازیکنانی مسافر جام جهانی هستند. سایزها را هم داده ایم و باید بگویم کار عمده آنها انجام شده است. می دانیم جه کسانی به روسیه می روند مگر اینکه بازیکنی دچار آسیب دیدگی شود.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما