عضو شورای فنی کشتی :

برخی فرنگی‌کاران اخلاق را هم باختند / بضاعت ما همین نفرات هستند

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است برخی از مدعیان رقابت‌های انتخابی، علاوه بر کشتی، اخلاق را هم باختند.
جمعه، 21 ارديبهشت 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
برخی فرنگی‌کاران اخلاق را هم باختند / بضاعت ما همین نفرات هستند
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است برخی از مدعیان رقابت‌های انتخابی، علاوه بر کشتی، اخلاق را هم باختند.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، «بهرام مشتاقی» در حاشیه مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران گفت: بضاعت کشتی ایران، همین نفراتی بودند که در مرحله نهایی انتخابی حضور داشتند و باید روی آنها سرمایه گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: دو رویداد مهم بین المللی یعنی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مسابقات  جهانی مجارستان را پیش رو داریم و از سوی دیگر بازیهای آسیایی برای ورزش ایران بسیار اهمیت دارد و باید مدال آور باشیم.

مشتاقی در خصوص درگیری‌های روز دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی گفت: متاسفانه شاهد صحنه های زشت درگیری در مسابقات بودیم و برخی کشتی گیران علاوه بر مبارزه، اخلاق را هم باختند.اینگونه رفتارها به هیچ عنوان در شان کشتی نیست.

پیشکسوت کشتی خاطرنشان کرد: مدال و قهرمانی، عمر طولانی ندارد اما این اخلاق و جوانمردی است که باقی می ماند. کشتی گیران اگر می‌خواهند در آینده از آنها به نیکی یاد شود باید راه بزرگان همچون تختی را بروند.

وی در پایان در خصوص غایبان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نیز گفت: کشتی گیرانی که فدراسیون کشتی مدارک پزشکی آنها را تایید کند، مورد قبول شورای فنی نیز هستند. به طور حتم برای آنها برنامه ریزی می شود و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا در یک تورنمنت بین المللی مورد ارزیابی قرار گیرند. البته اگر مدارک پزشکی آنها تایید نشود و مجوز فدارسیون را نداشته باشند، شانسی برای حضور در تیم ملی نخواهند داشت.

آخرین روز از مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان امروز جمعه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما