تکذیب ادعای کیومرث پوراحمد توسط روابط عمومی اورژانس/آمبولانس رأس ساعت 6:20 در محل حاضر بود

کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما در برنامه تشییع خشایار الوند صحبت‌هایی را به‌زبان آورد که تشییع را به حاشیه برد.
دوشنبه، 13 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تکذیب ادعای کیومرث پوراحمد توسط روابط عمومی اورژانس/آمبولانس رأس ساعت 6:20 در محل حاضر بود
کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما در برنامه تشییع خشایار الوند صحبت‌هایی را به‌زبان آورد که تشییع را به حاشیه برد.

به گزارش راسخون به نقل از وطن امروز، وی با طرح این ادعا که پس از تماس تلفنی خانواده الوند در ساعت 6 صبح با اورژانس، 45 دقیقه طول کشیده تا آمبولانس به خانه آن مرحوم برسد، با کنایه بیان داشت افرادی چون الوند در اینجا تلف می‌شوند. ادعای پوراحمد مستقیماً متوجه اورژانس تهران بود. محمدکرم‌ درآبادی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با ارائه گزارش اورژانس مربوط، بیان داشت: «ساعت 6:02 دقیقه با اورژانس تهران تماس گرفته شد که آدرسی نامفهومی هم برای ارسال آمبولانس داده شد. آمبولانس رأس ساعت 6:20 در محل حاضر بود».

وی با بیان اینکه از همان ابتدا مرحوم الوند تمام علائم حیاتی خود را از دست داده بود، اعلام داشت: «بعد از رسیدن به محل، بیمار را با CPR مستقیماً به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال می‌دهند».
 
به گزارش ایسنا، رییس اورژانس تهران هم‌چنین گفت: ساعت ۶ و یک دقیقه صبح ۹ اسفندماه پسر جوانی با استرس با اورژانس ۱۱۵ تماس می‌گیرد و اظهار می‌کند حال پدر وی بد است و نیاز به آمبولانس دارد.

پس از آن نیز بلافاصله شروع به دادن آدرس می‌کند که در این بین خانمی گوشی را می‌گیرد و با ناراحتی و استرس ادامه آدرس مورد نظر را اعلام می‌کند.

ساعت ۶ و ۱۶ دقیقه پسر جوان مجددا با سامانه فوریت‌های ۱۱۵ تماس می‌گیرد و  نرسیدن آمبولانس به محل را اعلام می‌کند. بعد از پیگیری «دیسپچ» مشخص می‌شود که در نخستین تماس به علت فشار روحی آدرس به صورت واضحی ارائه نشده بنابراین اورژانس بعد از گذشت مدت زمان ۲۴ دقیقه، در محل حاضر می‌شود و با انجام CPR، بیمار فاقد علائم حیاتی را به بیمارستان منتقل می کند




 

مطالب مرتبط
ضبط لامبورگینی قاچاق جاساز شده در تریلی و جریمه ۲ میلیاردی مالک آن
تخریب ویلای غیرمجاز دختر وزیر سابق در لواسان
افزایش سرسام‌آور مصرف «گل» / ماده مخدر گل، تراریخته است



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.