نگاهی به وضعیت سرخابی‌ها در یک دهه اخیر

روز یک‌شنبه نودمین داربی پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که دو تیم با شرایط متفاوتی پا به میدان خواهند گذاشت. این دومین بار در یک دهه اخیر است که آبی‌های پایتخت بدون برد پا به داربی خواهند گذاشت و در دیداری قبلی که ۳ فصل پیش برگزار شد بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
شنبه، 30 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نگاهی به وضعیت سرخابی‌ها در یک دهه اخیر
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، در دهه اخیر و پیش از بازی‌های رفت داربی هیچگاه پیش نیامده که دو تیم هم امتیاز و هم رتبه باشند و ۵ بار پرسپولیس رتبه بهتری نسبت به استقلال داشته و ۵ بار هم استقلالی‌ها در جایگاه بالاتری نسبت به رقیب سنتی خود بودند. در ۹ تقابل قبلی در بازی‌های رفت، ۲ بار استقلال و ۲ بار پرسپولیس برنده بودند و ۵ بار بازی با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است.

هم‌چنین در ۱۰ سال اخیر، استقلالی‌ها در دیدارهای قبل از شهرآورد  ۲ بار با پیروزی پا به میدان گذاشته‌اند، ۶ بار با مساوی و یک بار هم شکست خورده راهی این دیدار شده‌اند. پرسپولیسی‌ها نیز ۴ بار پیش از داربی رفت برنده بازی‌های خود بوده‌اند، در ۴ دیدار به تساوی رسیده‌اند و ۲ بار هم شکست خورده‌اند. هم‌چنین در این ۱۰ سال، استقلال تنها یک بار به عنوان صدرنشین در بازی رفت به میدان رفته است و این در حالی است که پرسپولیس ۲ بار سابقه این کار را دارد. بدترین رتبه آبی‌ها در  این بازه زمانی و پیش از آغاز داربی رفت، رده چهاردهم بوده و پرسپولیس نیز در فصل ۹۲ - ۹۱ به عنوان تیم شانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ برتر، راهی داربی رفت شد.

جدول عملکرده ۱۰ سال اخیر دو تیم پیش از داربی رفت به شرح زیر است:

نگاهی به وضعیت سرخابی‌ها در یک دهه اخیر
نگاهی به وضعیت سرخابی‌ها در یک دهه اخیر


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.