وارد شدن مستقیم دستگاه قضایی به نظارت بر قیمت‌ها / فرصتی برای سوءاستفاده ی سودجویان داده نخواهد شد

صالحی اعلام کرد: با ورود دستگاه قضایی به نظارت بر بازار و اتخاذ تدابیر لازم، فرصت سوء استفاده به سودجویان و فشار اقتصادی به مردم داده نخواهد شد.
چهارشنبه، 29 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وارد شدن مستقیم دستگاه قضایی به نظارت بر قیمت‌ها / فرصتی برای  سوءاستفاده ی سودجویان داده نخواهد شد
به گزارش راسخون به نقل از میزان: علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: پیرو مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر نظارت مسئولین بر بازار و لزوم جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها، دستگاه قضایی استان هرمزگان با هماهنگی تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های مسئول، نظارت بر بازار عرضه مایحتاج عمومی، کالا‌های اساسی و خدمات را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اتخاذ تمهیدات لازم و هماهنگی به عمل آمده، گشت‌های ویژه تعزیرات حکومتی و دیگر متولیان نظارت بر بازار فعال شده و در حال رصد و کنترل قیمت‌ها هستند.

صالحی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند به محض مشاهده تخلفات در این حوزه، موارد را با مراجع ذی صلاح درمیان بگذارند که به تخلفات گزارش شده در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با ورود دستگاه قضایی به نظارت بر بازار و اتخاذ تدابیر لازم فرصت سوء استفاده به سودجویان و فشار اقتصادی به مردم داده نخواهد شد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.