پیکر شهدای حمله تروریستی امریکا فردا در عراق تشییع می شود

سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که مردم عراق روز شنبه مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی آمریکا به فرودگاه بغداد را برگزار می‌کنند و پیکر معاون این سازمان هم در نجف اشرف به خاک سپرده می‌شود.
جمعه، 13 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیکر شهدای حمله تروریستی امریکا فردا در عراق تشییع می شود
به گزارش راسخون و به نقل از خبرگزاری فارس، سازمان «الحشد الشعبی» در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراکز تشییع پیکر شهید «ابومهدی المهندس» و دیگر شهدای تجاوز تروریستی آمریکا به فرودگاه نظامی بغداد روز شنبه در بغداد برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: پیکر پاک فرمانده شهید «ابومهدی المهندس» به وصیت ایشان در آرامستان وادی السلام در نجف اشرف به خاک سپرده می‌شود.

در این بیانیه آمده است مکان برگزاری تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی آمریکا در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و از اعضای گروه کتائب حزب‌الله عراق بود که از سال ۲۰۰۳ به مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر آمریکایی ایستاد که هزاران نفر از مردم بی گناه عراق را با لشکرکشی به این کشور به خاک و خون کشیدند. المهندس پس از تشکیل الحشد الشعبی  به عنوان جانشین فرمانده انتخاب شد  و  در همه جبهه های نبرد  با این گروهک تروریستی شرکت می‌کرد. 

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و  ابومهدی المهندس در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.