واکنش جان بولتون به کشته شدن سردار سلیمانی

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید عملیات تروریستی علیه سردار سلیمانی را ستود.
جمعه، 13 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
واکنش جان بولتون به کشته شدن سردار سلیمانی
به گزارش راسخون و به نقل از خبرگزاری فارس، به دنبال عملیات تروریستی نظامیان آمریکا علیه فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق و شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که به شدت رویکرد ضد ایرانی دارد،این اقدام را یک ضربه قاطعانه علیه ایران خطاب کرد.

«جان بولتون» روز جمعه به وقت تهران در توییتی نوشت: «به همه کسانی که در از بین بردن قاسم سلیمانی مشارکت داشتند، تبریک می‌گویم. این ضربه‌ای قاطع  علیه فعالیت‌های شرورانه نیروهای قدس سپاه ایران در سراسر جهان بود.امیدوارم این سر آغاز تغییر نظام ایران باشد.»

به دنبال شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه در عراق در عملیات تروریستی ارتش آمریکا،جمهوریخواهان آمریکا نیز ابراز خشنودی کرده و این عملیات تروریستی را اقدام درستی خوانند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) صبح جمعه مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

پنتاگون در این بیانیه بی‌اساس مدعی شد، سردار سلیمانی در حال طراحی برنامه‌هایی برای حمله به دیپلمات‌ها و نیروهای آمریکا در عراق و سراسر منطقه بود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.