رئیس قوه قضائیه:

یزد، قطب صنعتی و معدنی کشور است

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود خود به یزد هدف از این سفرها را شناسایی و رفع مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: استان یزد استانی است که قطب صنعتی و معدنی کشور محسوب شده و دین، فرهنگ و هنر در این استان با هم آمیخته...
پنجشنبه، 3 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یزد، قطب صنعتی و معدنی کشور است
به گزارش راسخون، دقایقی قبل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود خود به استان یزد به بیان برنامه‌های سفر خود در این استان پرداخت و گفت: افتخاری است برای من و همکارانم در ستاد قوه قضائیه که امروز در جمع مردم عزیز و سخت‌کوش یزد باشیم.

رئیس قوه قضائیه ضمن ادای احترام به خانواده شهدا و جانبازان اذعان کرد: استان یزد استانی است که قطب صنعتی و معدنی کشور محسوب شده و دین، فرهنگ و هنر در این استان با هم آمیخته و همچنین مرکزیتی برای گردشگری است.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری در این استان از مواردی است که می‌تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و منشأ آثار بسیار باشد که هم معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی بوده و هم بتواند در ارتباط مسائل اقتصادی راهگشا باشد.

رئیسی هدف سفر 17 هیئت قوه قضائیه به استان یزد را بررسی مشکلات عنوان کرد و افزود: 9 هیئت در شهرستان‌ها و 8 هیئت در مرکز استان در حال بررسی مسائل و مشکلات استان هستند.

وی به بیان برنامه‌های سفر خود در استان یزد پرداخت و گفت: دیدار و نشست با همکاران قضایی و اداری و سازمان‌های وابسته قوه قضائیه، دیدار با مدیران عالی استان در شورای اداری، نشست با فرهیختگان و خانواده معظم شهدا، علما و بزرگان استان را امروز در برنامه‌های خود خواهیم داشت.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: در نهایت هیئت‌های 17 گانه گزارش‌های خود را در جلسه شورای عالی قوه قضائیه که امشب برگزار می‌شود، عنوان خواهند کرد که امید است بتوانیم در حد توان تصمیماتی را برای حل این مشکلات اتخاذ کنیم.

رئیسی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا آنچه را در استان امکان‌پذیر نیست بتوانیم با استفاده از نظرات نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار و رئیس‌کل دادگستری، در مرکز دنبال کنیم؛ چراکه شایسته نیست مردم استان دارالعباده و دارالعلم یزد نگران برخی مشکلات باشند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با همکاری دولت و به برکت خون شهدا، به ویژه خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بتوانیم گام‌های مؤثری در رفع مشکلات مردم این استان برداریم.


منبع: خبرگزاری فارس


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط