علیرضا محمد در گفتگو با راسخون:

شجاع با بوسیدن لوگو هواداران را ناراحت کرد/پرسپولیس شایسته ی قهرمانی آسیاست

پیشکسوت و مربی تیم امید پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در آسیا شایسته ی قهرمانی است، گفت: شجاع خلیل زاده برای پرسپولیس زحمت کشیده و باید به او حق داد اما با بوسیدن لوگوی پیراهن تیم قطری هواداران را ناراحت کرد.
يکشنبه، 11 آبان 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
شجاع با بوسیدن لوگو هواداران را ناراحت کرد/پرسپولیس شایسته ی قهرمانی آسیاست
علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس، اظهار داشت: شناختی از مدیرعامل جدید ندارم اما ابراهیم شکوری همبازی من در پرسپولیس بوده و با هم رفیق هستیم. از جنس فوتبال است و خوب بچه های فوتبالیست را می فهمد و در رفع مشکلات می تواند کمک حال باشد. او تجربه ی خوبی هم در فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست دبیرکلی به دست آورده است. سیاست وزارت این بوده شخصی را کنار مدیرعامل جدید بگذارد که از حال و هوای فوتبال و پرسپولیس خبر داشته باشد. تخصص سمیعی را نمی دانم اما مصاحبه ای که کرده و آن هدف هایی را که گفته، خوب است و نشان می دهد که می خواهد کار کند. ما هم این انتخاب را به فال نیک می گیریم و امیدوارم اهدافش را عملی کند.
 
خدا را شکر سایه ی سنگین محرومیت برداشته شد
وی افزود: قطعا وقتی وزارت ورزش برای پرسپولیس دو نفر(مدیرعامل و معاون ورزشی) را انتخاب می کند، یعنی این که آنها به هم اعتماد می کنند و همکاری خواهند کرد. خدا را شکر که قبل از آمدن تیم جدید، یکی از سنگین ترین پرونده های بین المللی پرسپولیس که همان طلب برانکو بود، پرداخت شد. با این کار سایه ی سنگین محرومیت از سر باشگاه برداشته و پنجره های نقل و انتقالاتی هم باز شد. ما که در تیم های پایه هم بودیم نمی توانستیم با بازیکنی جدید قرارداد ببندیم و از این به بعد می توانیم تیم را تقویت کنیم. شرایط خیلی خوب شده و اگر تیم بزرگسال هم بتواند یکی دو بازیکن جذب و تیم را تقویت کند می تواند شرایط خوبی  را هم در لیگ برتر و هم در فینال آسیا رقم بزند.
 
این پرسپولیس متکی به هیچ بازیکنی نیست
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس با اینکه چندین ستاره ی خود را از دست داده است، اما قدرتش کم نشده. مطمئن باشید که این تیم متکی به شخص و هیچ بازیکنی نیست. امکان ندارد این تیم با رفتن بازیکنی از هم بپاشد و ضعیف شود. یادتان باشد که در 5 سال اخیر ستاره هایی مثل رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی، محسن مسلمان، حسین ماهینی، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، علی علیپور، وحید امیری، محرمی و خیلی های دیگر از تیم رفتند. چه اتفاقی افتاد؟ آیا تیم قهرمان نشد؟ تیم در 3 سال اخیر 2 بار به فینال آسیا رسیده است که کار هیچ تیمی نیست. این تیم با تمام مشکلات توانست بجنگد و به فینال برسد. هرچقدر سعی کردند تیم را زمین بزنند، موفق نشدند. مطمئن باشید این تیم راه خودش را پیدا کرده است.
 
بوسیدن لوگو توسط شجاع هواداران را ناراحت کرد
علیرضا محمد در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده گفت: در جریان کامل رفتن شجاع خلیل زاده نیستم. قبل از رفتن البته سر تمرین تیم امید باشگاه آمد و آن روز گفت که می مانم اما فردای آن روز خبر آمد که به قطر رفته است! فکر می کنم بوسیدن لوگوی تیم قطری کمی هواداران را ناراحت کرد. می توانست راحت بگوید که می خواهد برای شرایط مالی بهتر برود. البته فکر می کنم رسول پناه کمی برای نگه داشتن شجاع وقت را تلف کرد. او بازیکن حرفه ای و دوران حرفه ای هم کوتاه است. اگر شجاع فوتبالش تمام شود، کسی نمی آید خبری از او بگیرد. یک پنجم آن مبلغ را باشگاه به شجاع نمی داد. باید به او حق داد. سن او هم پائین نیست که بخواهد از آن قرارداد بگذرد.
 شجاع با بوسیدن لوگو هواداران را ناراحت کرد/پرسپولیس شایسته ی قهرمانی آسیاست
یک هزارم کار رسول پناه را عرب و انصاریفرد نکردند!
وی در خصوص مدیریت رسول پناه تاکید کرد: او مدیری بود که خیلی از کارهایش را نه پیشکسوتان و نه هواداران نپسندیدند. خودم هم خیلی انتقاد به او دارم اما انصاف نیست که همه چیز را سیاه ببینیم. یک هزارم کاری که رسول پناه کرد، عرب و انصاریفرد نکردند. آنها می توانستند با دلار خیلی پائین تر طلب برانکو را بدهند اما رسول پناه با دلار 30 هزارتومانی و حتی بیشتر این طلب سنگین را داد و باشگاه را خلاص کرد. درصد بالایی از پول و طلب های بازیکنان فعلی را داد. پول ما مربیان پایه را داد که فقط زمان گرشاسبی به ما پول داده بودند.
 
شاگردان یحیی مستحق قهرمانی آسیا هستند
پیشکسوت پرسپولیس و مربی تیم امید این باشگاه افزود: تیم بعد از رفتن به فینال آسیا رنگ خوشی ندید و هر روز یک حاشیه برای پرسپولیس درست کردند. در این شرایط کار کادر فنی خیلی سخت است و نباید اجازه دهند این حواشی روی عملکرد تیم تاثیربگذارد. مربی و دستیارانش نقش مهمی در از بین بردن این حواشی دارند. فینال آسیا در پیش است. لیگ بیستم هم مهم است. شروع قدرتمندانه در لیگ و آماده شدن برای فینال آسیا مهمترین هدف است. پیشکسوتان پرسپولیس همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کمک کنیم تیم قهرمان آسیا شود. نگران نباشید که در خط جلو در فینال آسیا مهره ی آنچنانی نداریم. این تیم یکدل و یک دست است. خیلی حیف می شود اگر پرسپولیس در فینال قهرمان نشود. در فینال همه از قهرمان حرف می زنند نه از نائب قهرمان. کار بچه ها فوق العاده بزرگ بود. این تیم مستحق قهرمانی آسیاست و شایسته تر از تیم های دیگر. تمام غول های غرب آسیا را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت. در 3 سال اخیر 2 بار فینالیست شده است. همه می دانند با چه شرایطی هم 2 سال قبل و هم امسال چطور به فینال رسیده است. با برانکو که پنجره ی نقل و انتقالاتی بسته بود و فقط با 13 بازیکن به فینال رفتیم. امسال هم که با رفتن ستاره ها، همه نگران بودند اما تیم فراتر از انتظار ظاهر شد.
 
پرسپولیس در لیگ بیستم هم قهرمان می شود
علیرضا محمد گفت: پرسپولیس امسال هم قهرمان می شود. تیمی نمی تواند جلوی ما را بگیرد. تقریبا همه ی تیم ها را دیدم. 2، 3 تیم مثل پرسپولیس، سپاهان و فولاد و استقلال خوب هستند اما کیفیت فنی پرسپولیس بهتر و بالاتر از بقیه است. تراکتور را آن طور که باید مدعی نمی دانم. حواشی این تیم در سال های اخیر بالا بوده است. سال قبل با آن همه ستاره نتوانستند آن طور که باید عمل کنند. خیلی از تیم ها در سطح پائین تری هستند. پرسپولیس می تواند با شروعی قدرتمندانه، امتیازهای اول فصل را جمع کند و با خیال راحت تری پیش برود. حواشی تیم های دیگر هم بالاست. امیدوارم فوتبال ایران در لیگ بیستم شاهد کیفیت خوبی باشد تا تیم ملی هم سود ببرد. مدعی اصلی پرسپولیس است و تیم های دیگر باید برای متوقف کردن این تیم تلاش کنند. خیلی سخت است تیمی را که در مسیر قهرمانی قرار گرفته، بخواهند از ریل خارج کنند. اگر اتفاق خاصی نیفتد بازهم شاگردان یحیی می توانند به موفقیت خود ادامه دهند.
 
مدیریت نگاه ویژه تری به آکادمی باشگاه داشته باشد
وی در پایان گفت: از مدیرعامل جدید تقاضا می کنم که به تیم های پایه باشگاه رسیدگی کند. زشت است برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس که شرایط آکادمی اش این طور به هم ریخته و بد باشد. بعد از 2 ماه 2 دست لباس به تیم پایه داده اند. باید امکانات خوب و درشان باشگاه به پایه ها بدهند. اینها آینده ی باشگاه هستند. ما داریم به فوتبالیست های آینده درس می دهیم تا پرورش پیدا کنند و شایستگی پوشیدن این پیراهن را داشته باشند. کار ما سخت است. ما برای باشگاه پشتوانه سازی می کنیم تا در سال های آینده بتواند روی پای خود بایستد. تیم های پایه اگر حمایت شوند دیگر قیمت بازیکن ها این قدر بالا نمی رود. امیدوارم مدیریت جدید نگاه ویژه تری به تیم های پایه داشته باشد تا باانگیزه ی بالاتری به کار خود ادامه دهیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.