میثم نقی زاده در گفتگو با راسخون:

ربیعی در مس رفسنجان دنبال فوتبال مالکانه است/دوست دارم یحیی و پرسپولیس با جام به ایران برگردند

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس و کنونی مس رفسنجان با بیان اینکه ربیعی دوست دارد تیمش فوتبال مالکانه بازی کند، گفت: در پرسپولیس شاگرد یحیی بودم و مطمئنم که این تیم لیاقت قهرمانی آسیا را دارد و با جام برمی گردند.
سه‌شنبه، 25 آذر 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
ربیعی در مس رفسنجان دنبال فوتبال مالکانه است/دوست دارم یحیی و پرسپولیس با جام به ایران برگردند
میثم نقی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به اولین برد تیم مس رفسنجان در لیگ بیستم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: همان طور که تیم ما از لحاظ کیفیت فنی در بازی های قبل خودش را نشان داده بود، بالاخره توانست در هفته ی پنجم به برد برسد. اگر بازی های ما را دیده باشید ما بازی هایی که باختیم، اصلا مستحق شکست نبودیم. تنها مشکل تیم ما عدم گلزنی بود و دیدارهای قبلی واقعا خیلی خوب بازی کردیم و آنچه لیاقت داشتیم به آن نرسیدیم. مس رفسنجان باید خیلی زودتر از اینها به برد می رسید. خدا را شکر توانستیم در نهایت به این مهم برسیم. تیم ما به این برد نیاز داشت چون واقعا داشتیم خیلی خوب کار می کردیم و حق ما بود که 3 امتیاز را بگیریم. باور کنید اگر در دیدارهای قبلی عدالت فوتبالی رعایت می شد و توپ های ما به گل می رفت، می توانستیم جزو تیم های بالا جدولی باشیم. خدا را شکر که بازهم توانستیم به برد برسیم.
 
3 امتیاز شیرین از نفت مسجدسلیمان گرفتیم
وی افزود: بازی با نفت مسجد سلیمان تمام انگیزه ی ما این بود تا به روند عدم نتیجه گیری مس پایان بدهیم. تیم ما نیاز داشت تا به برد برسد و در ادامه ی مسیر راحت تر کار کند. هرآنچه برای پیروزی در بازی ها لازم بود انجام می دادیم اما بابدشانسی نتیجه نمی گرفتیم. خدا را شکر که مقابل تیم خیلی خوب و جوان نفت مسجدسلیمان پیروز شدیم. اگر این بازی را دیده باشید، می توانستیم با اختلاف گل بیشتری برنده شویم. موقعیت های مناسبی داشتیم که به تیر هم زدیم. در کنار 3 امتیاز شیرینی که گرفتیم، گل نخوردن تیم خیلی مهم بود. توانستیم با کلین شیت پیروز شویم. تیم حریف واقعا دونده، با بازیکنانی جوان و باانگیزه بود اما عزم خود را جزم کرده بودیم تا دست پر از این میدان سخت خارج شویم. این تیم نتایج خوبی گرفته بود و توانسته بود، هفته ی قبل 3 بر یک سپاهان را شکست دهد. این نشان می دهد که تیم ما چقدر خوب و باانگیزه کار کرده است تا توانسته چنین تیمی را از پیش رو بردارد.
 
در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد
هافبک دفاعی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: تیم ما امسال به لیگ برتر صعود کرده و نیاز به زمان دارد. تیمی هستیم که یک دست و یکدل است و کادر فنی ای بالای سر تیم ما حضور دارد که با وجود جوان بودن، باتجربه است. دنبال بازی زیبا و نتیجه است. همان طور که می دانید لیگ برتر برای تیم های تازه صعودکرده همین طوری سخت است و سال اول باید خیلی تلاش کرد تا تیم به شرایط عادت کند. در کنار این سختی، قرعه ی سختی هم به ما خورد و بازی اول ما با استقلال بود که به رغم نمایش خوب اما شکست خوردیم. در حالی که باید حداقل با یک امتیاز بیرون می آمدیم. می خواهم بگویم که شرایط آسانی وجود ندارد و در لیگ برتر همه ی بازی ها سخت است. می دانیم که در این شرایط باید چطور کار کنیم. واقعا نتایج هم قابل پیش بینی نیست. بازیکنانی داریم که شرایط لیگ برتر را درک کرده اند و تجربه ی کافی دارند. این به تیم کمک خواهد کرد تا در ادامه ی راه کار را بهتر از قبل پیش ببرد. خوبی تیم ما این است که از روز اول بازی های خوبی انجام دادیم و امیدوار کننده بودیم. رفته رفته مشکلات را حل می کنیم و نتایج بهتری می گیریم.
 ربیعی در مس رفسنجان دنبال فوتبال مالکانه است/دوست دارم یحیی و پرسپولیس با جام به ایران برگردند
ربیعی فوتبال مالکانه و هجومی دوست دارد
میثم نقی زاده گفت: تیم ما روی زمین خیلی خوب کار می کند. آقای ربیعی قاعده ای دارد که دوست دارد هم مالکیت توپ را در داشته باشد و هم پاس های زیادی بین بازیکنان ردو بدل شود. اصلا بازی بکش زیرتوپ را دوست ندارد. در تمرینات هم سعی می کنیم همین کار را انجام دهیم. می دانید که این نوع فوتبال مالکانه و روی زمین تمرینات بسیار سختی هم لازم دارد. ما هم دوست داریم که با بهترین نحو این دستور مربی را پیاده کنیم. در همه ی تیم هایی که ربیعی بوده، تیمش خیلی خوب فوتبال بازی کرده و توانسته نتایج خوبی را رقم بزند. الان هم تیم ما خیلی خوب بازی کرده و توانسته از لحاظ عملکرد فنی راضی کننده باشد. مطمئن باشید هفته های خوبی در پیش خواهیم داشت و نتایج بهتری هم می گیریم.
 
فشردگی لیگ بالاست، امیدوارم کسی آسیب نبیند
وی در خصوص وضعیت خودش خاطرنشان کرد: خدا را شکر خودم بدنسازی ایده آلی داشتم و در چند بازی که به میدان رفتم توانستم وظیفه ام را انجام دهم. کادر فنی از من رضایت دارند. انشالله بتوانم بیشتر از این به تیمم کمک کنم. به هرحال فراموش نکنید که لیگ ما دیر شروع شده و شرایط خاصی دارد. تیم ها تازه از بدنسازی خارج شده اند و کمی طول می کشد تا بازیکنان بتوانند خودشان را پیدا کنند و به آمادگی برسند. همان طور که به تیم ها باید فرصت داد به بازیکنان هم این فرصت باید داده شود تا بتوانند به مرز آمادگی برسند و توانایی خودشان را نشان دهند. فشردگی لیگ و بازی ها بالاست و امیدوارم که مصدومیت ها کم شود و بازیکنی آسیب نبیند. کیفیت لیگ خوب است و انشالله رفته رفته بهتر می شود. فقط نبود تماشاگران کمی از لذت فوتبال کاسته است. فوتبال بدون تماشاگر لذت و هیجانی ندارد. همه ی دنیا این طور است و انشالله خیلی زود بیماری از بین برود و تماشاگران عزیز از نزدیک بیایند بازی ها را ببینند و هم به تیم ها انرژی بدهند و هم روح و هیجان را به فوتبال اضافه کنند.

لیگ بیستم مدعیان زیادی دارد
هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص هدف گذاری این تیم و شرایط مدعیان لیگ بیستم افزود: تیم هایی که سال اول به لیگ برتر می آیند، هدفشان ماندن و بقاء در لیگ است. طبیعتا ما هم دنبال این هستیم تا به ثبات برسیم اما با گرفتن نتایج خوب و رتبه ی درشان باشگاه. مطمئن باشید که بازی های باکیفیتی هم انجام می دهیم و نتیجه هم می گیریم. معتقدم هنوز بقیه ی تیم ها هم مثل ما نتوانستند به شرایط ایده آل خود برسند. چهره ی مدعیان بعد از هفته ی هشتم، نهم مشخص می شود. تیم ها توانایی های زیادی دارند و در ادامه خواهید دید. همه ی تیم ها می توانند مدعی باشند. کیفیت خیلی از تیم ها بالاست و اگر کمی دقت کنند می توانند به هدف برسند. انشالله هرتیمی که لیاقت دارد، قهرمان شود. در نتایج تیم ها هم مشخص است که نوسان زیادی وجود دارد و هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. معتقدم امسال شرایط لیگ ما و تیم ها طوری است که بعید می دانم تیمی بتواند خودش را خیلی زود از بقیه جدا کند و قهرمان شود. در این لیگ تیم ها به هم نزدیکند و تا هفته های آخر قهرمان مشخص نمی شود. انشالله فقط در این فشردگی بازی ها بازیکنی مصدوم نشود.
 
پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را دارد و با جام برمی گردد
میثم نقی زاده بااشاره به حضور پرسپولیس در فینال آسیا و بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: پرسپولیس شایسته ی قهرمانی در آسیاست. بازیکنان و کادر فنی خیلی خوب و باکیفیتی دارد و امیدوارم که بتوانند باجام برگردند. این تیم را دوست دارم و تیم سابقم است. وقتی در پرسپولیس بودم، آقایحیی مربی من بود و آرزوی موفقیت برای او و پرسپولیس دارم. مطمئنم که لیاقت این را دارند که با دست پر و جام لیگ قهرمانان آسیا برگردند. این تیم نماینده ی فوتبال ایران است و همه باید دعا کنند. قهرمانی پرسپولیس به فوتبال ایران آبرو می دهد. واقعا این را قبول ندارم که عده ای دنبال قهرمانی تیم خاص هستند. در فوتبال این چیزها را نمی شود مدیریت کرد. این حرف ها غیرمنطقی و بی مورد است. هرتیمی می خواهد از کم کاری و ضعف خودش فرار کند، ایم حرف ها را می زند. هر تیمی در زمین خوب باشد و تیم های حریف را از پیش رو بردارد، می تواند نتیجه بگیرد. بقیه دیگر حرف الکی و بهانه است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.